MC kørekort til sommer i Aalborg
Fra : television-begbie-20~

Dato : 06-01-05 16:18

Tak for jeres tilbagemeldninger!

Ja 6580,- virker godt nok billigt, og jeg har skrevet en mail til
køreskolen for at høre om de kører MC sommerkurser. Udefra hjemmesiden
http://www.wandmose.dk/ får man indtrykket af at de går mest op i
bilister, men det er vel den barske realitet på de fleste
køreskoler..?

Fra : Daddy Tool

Dato : 06-01-05 21:41

y2j66_99@yahoo.dk (television-begbie-20th) wrote in

> [...]
> http://www.wandmose.dk/ får man indtrykket af at de går mest op i
> bilister, men det er vel den barske realitet på de fleste

Claus' Køreskole (www.frigear.dk) har dedikerede MC hold - tag og giv dem
et kald på 20939305.

Du kan eventuelt svinge forbi Turøgade 10 og tale med dem.
De har teori torsdag aften 18:30 samt søndag kl. 10:00

Niels tager gerne telefonen på 20939305.

De er rigtig flinke, og du kan bare dumpe indenom og evt få materiale.

Du kan også inde på hjemmesiden se planlagte holdstarter.Teorien foregår
i lokalet Turøgade 10 - så det er 5-10 minutter på gåben målt fra Vejgaard
Torv.

/Corty

Fra : Thomas Seehausen

Dato : 07-01-05 12:30

Ved Wandmose er det en anden køreskole der står for selve køreundervisningen
mens teorien foregår hos Wandmose sammen med dem der tager til bil.