RR billeder
Fra : Tommy Fer

Dato : 04-01-05 23:31

Hej Gruppe

Jeg ynder at tage billeder af roadracing, i år blev der invisteret i et
rimligt kamera, der kan levere noget der er til at holde ud. Nu er det
vinter og jeg fik endelig taget mig sammen til at ligge lidt af billederne
ud på min hjemmeside

http://www.fotofer.dk/

Her har jeg uploaded de bedste af mine skud, er selv rimelig tilfreds, men
har noget at lære endnu Og lidt bedre optik at invistere i...

mvh Tommy Fer

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 05-01-05 02:03

Tommy Fer wrote:
> [...]
>
> Her har jeg uploaded de bedste af mine skud, er selv rimelig
> tilfreds, men har noget at lære endnu Og lidt bedre optik at

Fine billeder!
Kommer du op til Racing4fun og tager lidt billeder i år?

--
Best regards Rune
http://dfmc.dk/?id=7

Fra : Tommy Fer

Dato : 05-01-05 11:46

> Fine billeder!
> Kommer du op til Racing4fun og tager lidt billeder i år?

Mange tak

Jeg har ingen specifikke planer mht at tage RR billeder iår, kun at der skal
tages mange

jeg arbejder desværre hver lørdag, men mange andre dage kan jeg godt finde
mig en fridag. Så det kan da sagtens komme på tale

Mvh Tommy Fer

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 09-01-05 23:27

Tommy Fer wrote:

> [...]
>
> jeg arbejder desværre hver lørdag, men mange andre dage kan jeg godt
> finde mig en fridag. Så det kan da sagtens komme på tale

Kunne være cool, ville godt have et par billeder med
Men hvis du kommer over skulle du jo næsten også ud og køre lidt selv?