DBA: Aaaarrrrgghhhhhhhhh
Fra : anders majland

Dato : 31-12-04 10:42

Jeg vil gerne sælge nogle motorbøjler. Jeg købte dem i sommers men får dem
nok ikke monteret. Så er DBA jo nok et godt sted at komme af med dem. Jeg
finder den rigtige rubrik (de har endda en der hedder motorbøjler under mc
reserverdele) og vil som tekst gerne skrive "xt600, xt600z, 1984-90, 43f,
34l, 55w, 1vj, 3aj, 2kf og 2nf" - Så kan en køber ikke være i tvivl om de
passer eller ej. Det kan sagtens stå på en linie online, så det burde der jo
ikke være ben i.

Desværre "korrigerer" DBA's system min tekst til "xtvj, 3aj, 2kf og 2nf" og
så er det jo knapt så nemt at læse.

Jeg har så prøvet med en håndfuld andre tekster og jeg kan ikke engang få
lov til at skrive "xt600" - det bliver bare til "xt", hvilket er alt for
upræcist.

Så udover at DBA er dyrt at bruge som køber, er de også blevet lidt for
dygtige til at rette ens salgsannoncer - så dygtige at det er tæt på
ubrugeligt ....

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 31-12-04 11:09

Du burde vel næsten sende samme mail til DBA, så de endten kan give dig en
forklaring eller få rettet fejlen :)

MVH

Lars Bisgaard

meddelelse news:41d51f32$0$51243$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : anders majland

Dato : 31-12-04 11:13

> Lars Bisgaard
> Du burde vel næsten sende samme mail til DBA, så de endten kan give dig en
> forklaring eller få rettet fejlen :)

Blev gjort inden jeg skrev her. Det er ikke første gang jeg løber ind i
problemet, men idag blev jeg arrig nok...

Men lasse kunne du ikke lokkes til at klippe lidt i det du svarer på - og
gerne skrive under det. (www.usenet.dk er er godt sted at starte hvis du er
i tvivl om hvorfor)

/A

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 31-12-04 11:32

> Men lasse kunne du ikke lokkes til at klippe lidt i det du svarer på - og
> gerne skrive under det. (www.usenet.dk er er godt sted at starte hvis du
> er i tvivl om hvorfor)

Er jeg såmend ikke bare en tanke nytårs torsk :)

--
MVH
Lars Bisgaard

Fra : anders majland

Dato : 31-12-04 13:08

> Lars
> Er jeg såmend ikke bare en tanke nytårs torsk :)

Btw sorry for at kalde dig Lasse - også en torsk herfra - forhåbenligt
dagens eneste, da der skal oksesteg på bordet iaften

Her er vejret ellers skide godt - lige til en tur i det fri på 2 hjul ... Så
hvis vejret forbliver klart skal der nok blive en smule fyrværkeri at kigge

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk

Fra : brian/hon 750

Dato : 31-12-04 15:48

Har budt kr 400 på dk motorcykel stumper men er åbenbart for lidt mangler
svar

--
MVH Brian /hon750
fjern" FJERN" i mail adresse

Fra : anders majland

Dato : 02-01-05 21:06

> [...]
> ej.
>jeg kan ikke engang få lov til at skrive "xt600" - det bliver bare til

Så er der kommet svar.

> Problemet er, at systemet tror der er tale om et telefonnummer. Desværre

> er

> det ikke så smart, at det kan skælde mellem et telefonnummer og

> modeltyper.

Så systemet æder åbenbart alle tal - det er squ da for dumt !

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk