DVI dæk hvad er service,,, en by i rusland~
Fra : Brassball

Dato : 30-12-04 17:00

Hej NG
Har i dag ringet til DVI i Nørager, skal have dæk på maskinen, "ja vi
har åbent til kl 5 fint jeg kommer om et par timer. printer en
kørevejledning ud, og tager afsted, ca 40km hver vej
vel ankommet fortæller de mig at det kan skam ikke lade sig gøre for
ham der har med MC dæk at gøre er på ferie. "#%#¤%& KLAPHAT

Det havde været smart at fortælle at manden der skal udføre arbejdet
ikke er tilstede før efter nytår

Satans til service

Godt nytår til alle

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-04 19:51

Brassball skrev i meddelelsen
<0898t0ht8f8eh5plie8c4gmo3g8bjcnn52@4ax.com>...

>Det havde været smart at fortælle at manden der skal udføre arbejdet
>ikke er tilstede før efter nytår

>Satans til service

Nævnte Du MC i telefonen ?

>Godt nytår til alle