Godt nytår..
Fra : Ole Larsen

Dato : 29-12-04 08:49

Ja.. nu må jeg benytte chancen for at skrive, når jeg nu ikke har I-net
derhjemme ( I Slagelse )
Nu er alt habbenguttet rykket til Slagelse, og livet går hastigt videre, dog
med liiiidt størrer udgifter

Men som subj. antyder, vil jeg ønske alle et godt nytår, samt en glædelig
bag(h)jul, og håber vi ses på de nye og fremmede sjællandske veje...

MVH

Jon Larsen og Ann-Rikka Olsen
Prioritetesbestyrere, pletføl-ejere, Suzuki-ejere og Ice blue Punto- ejere

Fra : Karl-Ove Pedersen

Dato : 29-12-04 11:45

Velkommen til egnen, hvor der er uanede muligheder for at lufte den
2-hjulede, vi ses nok derude, når det bliver sæson igen........

KOP (Frølunde Fed) Fazer ejer mmm
http://www.dfmc.dk/?id=706

Fra : Armand

Dato : 29-12-04 13:32

> [...]
> derhjemme ( I Slagelse )
> Nu er alt habbenguttet rykket til Slagelse, og livet går hastigt videre, dog

- - - Og formodentlig også liiidt bedre indtægter??

> Men som subj. antyder, vil jeg ønske alle et godt nytår, samt en glædelig
> bag(h)jul, og håber vi ses på de nye og fremmede sjællandske veje...

I lige måde - Også til kranen!
Måske at broderskabet tilige er hjemme fra det fremmede? Ifald, så hils
også lige ham!

--
Armand.