Julegave forsikring !!
Fra : Eg Egemarke

Dato : 23-12-04 23:51

En lille julegave fra mit forsikrings selvskab
De skriver et meget "alvorligt" brev at jeg har mistet alle mine rabatter mm
pga af en ny metode til at udregne forsikring
WHAAT tænke jeg indtil jeg nåede bunden af brevet og beløbet stod neders ca
3600 årligt for kasko på min CBR 1000 F Sc24 erhm jamen jeg har sq da lige
mistet min rabat eller hva ???
Billigere blir det ihvertfald, og så er der flere penge til benzin ikk

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Marni

Dato : 25-12-04 22:29

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> lige mistet min rabat eller hva ???
> Billigere blir det ihvertfald, og så er der flere penge til benzin ikk

Hvilket forsikringsselskab?

Marni.

Fra : CBR1

Dato : 27-12-04 07:43

"Marni" <martinknudd@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in message
> >

> Hvilket forsikringsselskab?
>
> Marni.
>
> Det vil jeg også gerne vide, jeg giver ca. 6ooo.- ved GF
John CBR1

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-12-04 08:32

CBR1 wrote:

> John CBR1

Glem det - Eg er svensker..

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 08:53

> Glem det - Eg er svensker..

WannaBe svensker )

/Juel

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-12-04 10:00

Juel wrote:

> WannaBe svensker )

En wannabe svensker bor i Bagsværd og forsøger i disse dage febrilsk at
sælge sin 4hjuls Bimmer med svenske plader "pga. tilbageflytning".

Eg bor i sverige, og må derfor mobbes som en sådan

--
vh
Torben

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-12-04 11:23

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> writes:

> En wannabe svensker bor i Bagsværd og forsøger i disse dage febrilsk at
> sælge sin 4hjuls Bimmer med svenske plader "pga. tilbageflytning".

Hvis det er ham jeg tror vi snakker om, så er det vist Charlottenlund
og en Volvo, men pyt

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*