Afspændingsmiddel
Fra : Ole Jakobsen

Dato : 10-02-05 14:37

Hej gruppe

Jeg har desværre lige fyldt maskinopvaskermiddel i beholderen til
afspændingmiddel, hvad gør jeg, og kan der ske noget ved det??

Hilsen ole

Fra : HKN

Dato : 10-02-05 15:48

> Jeg har desværre lige fyldt maskinopvaskermiddel i beholderen til
> afspændingmiddel, hvad gør jeg, og kan der ske noget ved det??

Der kan ihvertfald ikke ske andet end at dit service m.m. bliver lidt mat at
se på i et stykke tid.

Du kan jo forsøge dig med at hælde vand fra en spand eller kande ned i
beholderen.

Mvh
Henrik

Fra : STIG RASMUSSEN

Dato : 10-02-05 17:27

støvsug den

Fra : Madsen

Dato : 12-02-05 15:48

Fed ide - og køb så en ny støvsuger bagefter

Fra : Aksel

Dato : 13-02-05 16:07

> [...]
>
> Jeg har desværre lige fyldt maskinopvaskermiddel i beholderen til
> afspændingmiddel, hvad gør jeg, og kan der ske noget ved det??

Hvis du lader påfyldningsdækslet stå åben et par vaske bliver det skyllet
ud.

Hilsen Aksel