Badeværelsesunderskabsforhandler søges - R~
Fra : Morten Nørgaard

Dato : 09-02-05 21:01

Hej alle,

jeg har fået til opgave at finde et badeværelsesunderskab i umiddelbar
nærhed af Slagelse eller Ringsted. Er der mon nogen derude der kender til en
forhandler i dét område? De gængse byggemarkeder jeg kender til har kun
sådan noget hjemme med mellemrum, så jeg kan vist næppe regne med at at køre
i Silvan og hente et.

Tak for svar,

Morten

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 09-02-05 21:24

> [...]
> forhandler i dét område? De gængse byggemarkeder jeg kender til har kun
> sådan noget hjemme med mellemrum, så jeg kan vist næppe regne med at at

Skab Selv i Ringsted. Men du skal nok ikke regne med at det er lagervare.
Ikea har det som lagervare, men det er jo lidt længere at køre.

Mvh Maria

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 10-02-05 07:12

> Skab Selv i Ringsted. Men du skal nok ikke regne med at det er lagervare.
> Ikea har det som lagervare, men det er jo lidt længere at køre.

Jeg prøver. Tak for hjælpen.

/Morten

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 09-02-05 21:27

Morten Nørgaard <morten.norgaardSPAMMINGNOTHANKS@uni-c.dk> skrev:
>Hej alle,

> [...]

Hvad? De har da masser af den slags...

Mvh. JIB

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 10-02-05 07:12

"Jørn Ibsen (slet 77XZO)" <j-ibsen@77XZOget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad? De har da masser af den slags...

Jeg så langt og længe efter det da jeg sidst var i Silvan i Slagelse, men
jeg skal ikke udelukke at jeg ikke har ledt det rigtige sted. Jeg vil da
håbe at du har ret - ringer til dem, denne gang. Tak for hjælpen.

/Morten

Fra : Poppe \(2750\)

Dato : 12-02-05 10:26

Hvis du er interesseret har jeg et over- og et underskab begge m. 1 stk
skuffe, der mangler blot låger, de er spritnye, vi skulle bare bruge
lågerne, du kan få dem afhentet i skovlunde for lidt cola

MVH Christian Holst
Jeg er SØspejder - Hva ka du blære dig med!
slet "FJERNMIG" ved mails
Diverse sælges se: frip.dk/poppetec

"Morten Nørgaard" <morten.norgaardSPAMMINGNOTHANKS@uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:cuetb4$b01$1@news.net.uni-c.dk...