RE: B42 FORKASTET!!!!!
Fra : Allan C. E. Rasmusse~

Dato : 23-05-01 13:53

>> Suk de fucking social fuckkers ;o(
>> Nu må vi sq se at få skiftet den
>> regering ud, og det kan da kun gå for
>> langsomt..
>
> Hej Morten!
>
> Som god Socialdemokrat, må jeg minde
> dig om begrebet "netikette"!

Hej Rasmus!

Som god dansk motorcyklist, må jeg minde
dig om begrebet "ytringsfrihed"!

Eller det er måske bare en smiley du
mangler... Den tegnes således

Allan

JawaManiac - and likes offroad... Those two things DO combine

Fra : Morten Juel

Dato : 23-05-01 14:02

Øj det SMASK kunne høres helt til Næstved

Mvh
Morten **som siger sin mening**

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 23-05-01 16:41

> Øj det SMASK kunne høres helt til Næstved

Hvilket smask? Det er da tilladt at sige sin mening, men man kan da gøre det
uden ukvemsord.

Rasmus
(Som vil stoppe den politiske debat her)

Fra : Morten Juel

Dato : 23-05-01 21:55

> Hvilket smask? Det er da tilladt at sige sin mening, men man kan da gøre
det
> uden ukvemsord.
Ikke hvis man mener at de ord er nødvendige, af ren fustration !

> Rasmus
> (Som vil stoppe den politiske debat her)
hehe jaja Rasmus, du skal ikke ha det sidste ord )

Mvh
Morten

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 24-05-01 00:00

> Ikke hvis man mener at de ord er nødvendige, af ren fustration !

"Suk de fucking social fuckkers" kan næppe være nødvendige ord, uanset hvor
frustreret man end måtte være.

Rasmus

Fra : Morten Juel

Dato : 24-05-01 08:58

> "Suk de fucking social fuckkers" kan næppe være nødvendige ord, uanset
hvor
> frustreret man end måtte være.
jow åbenbart..

Fra : Morten Christensen

Dato : 24-05-01 00:25

"Rasmus Rosenquist" <rasmus@fjernrovdyr.dk> wrote in message

> Rasmus
> (Som vil stoppe den politiske debat her)

Ørj, hvor du minder om den der reklame med de to ens blå skjorter (Tele
2-reklame)

Kan du ikke nogle argumenter?

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup - der ikke kan tage en debatør uden argumenter

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 24-05-01 11:38

> Ørj, hvor du minder om den der reklame med de to ens blå skjorter (Tele
> 2-reklame)

Er det en du har set i "Se&Hør"?

Rasmus