Homo Handy
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-02-05 12:09

Fra : anders majland

Dato : 04-02-05 16:05

> http://www.sik.dk/Forbrugere/Goer_det_selv/Tendenser.html

Hehe - hvor er jeg glad for at bo på landet. Godt nok har jeg en grisefarm
til den ene side men den lugter kun en gang imellem. Larmen fra grusgraven
er heller ikke værre end end fra en landevej et stykke væk ...

Jeg er vel en blanding af både "Den Fattige Handyman" & "Den Fejlplacerede
Handyman"

Og konklusionen kan jeg kun være enig i:" ... er man nødt til at spørge:
plager Fanden dem?
En del af forklaringen er formentlig, at ja, det gør Fanden. Ikke
personligt, men gennem sin stedfortræder, Skatteministeren. For at betale en
legitim håndværker en enkelt timeløn, skal en almindelig dansker selv
arbejde i fire-fem timer. "

Men jeg er ikke enig i at alt GDS er klamhuggeri.

/Anders Majland

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-02-05 09:16

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:42038f64$1$29854$14726298@news.sunsite.dk...

> Hehe - hvor er jeg glad for at bo på landet. Godt nok har jeg en grisefarm
> til den ene side men den lugter kun en gang imellem. Larmen fra grusgraven
> er heller ikke værre end end fra en landevej et stykke væk ...

Det samme er vi, selv om vi kun har boet der i lidt over en uge nu.

> Jeg er vel en blanding af både "Den Fattige Handyman" & "Den Fejlplacerede
> Handyman"

Det samme her, men mon ikke det er en udbredt type ?

> [...]
en
> legitim håndværker en enkelt timeløn, skal en almindelig dansker selv

LOL

> Men jeg er ikke enig i at alt GDS er klamhuggeri.

Overhovedet ikke.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 06-02-05 14:18

Christian B. Andresen <nobody@domain.country> skrev:
>http://www.sik.dk/Forbrugere/Goer_det_selv/Tendenser.html

Tjah...hvad skal man sige?

Et vældigt underholdende indlæg, naturligvis uden hold i
virkeligheden. Jeg kender ikke nogen villakvarterer, hvor der
konstant hamres og bankes, slibes og skæres så man ikke kan høre
et lavtgående rutefly.

Der er til gengæld masser af støj fra plæneklippere og hæktrimmere
i sommerperioden, men det er vel ok at gøre selv...??

Med hensyn til de nævnte homo handy-typer mangler der vel gds-
manden, som har et fornuftigt syn på kvalitet, og som kan præstere
et udmærket stykke arbejde til husbehov. Og som sparer tusindvis
af kroner på dyre håndværkere, som ville have været totalt
overflødige, da han selv kan klare problemet lovligt og fejlfrit?
Han behøver egentlig ikke være håndværkeruddannet, men kender blot
sine egne grænser, og tilkalder professionel hjælp når det er
nødvendigt.

Men han er selvfølgelig ikke sjov at skrive om.

Mvh. JIB

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-05 22:21

> [...]
> sine egne grænser, og tilkalder professionel hjælp når det er
> nødvendigt.
>
> Men han er selvfølgelig ikke sjov at skrive om.

Mon ikke indlægget er skrevet som en provokation ? Mon han taler af bitter
erfaring mht sexbehovet/genet :)