Emaljebrud på spritnye fliser
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 31-01-05 20:30

Hejsa

I vores nye hus (2 uger) har jeg lige opdaget, at der i entreen er et
par brud på emaljen med en diameter på ca. 2,5mm. Det har ganske givet
ikke været sådan fra starten, hvorfor det sikkert stammer fra
indflytningen.

Billede: http://www.bodudek.dk/billeder/displayimage.php?album=4&pos=8

Men hvad gør man ved det? Kan man reparere det, så man i det mindste
skjuler det hvide under de sorte fliser? Farven er heldigvis
grå-sort-meleret, så man behøver ikke at ramme 100% plet i farven,
hvis det skal plettes.

Hvad gør vi?

Med venlig hilsen
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : John Vedsegaard

Dato : 02-02-05 13:35

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skjuler det hvide under de sorte fliser? Farven er heldigvis
> grå-sort-meleret, så man behøver ikke at ramme 100% plet i farven,

Prøv med en lille dåse blank maling og læg det på med en finger, det bliver
"næsten" usynligt.

John

Fra : Gunnar

Dato : 02-02-05 15:03

Hej.
Hvor stammer udtrykket -Spritnye- fra, det er da ikke fra danskordbog.
Gunnar

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 03-02-05 10:52

[...]

>Hvor stammer udtrykket -Spritnye- fra, det er da ikke fra danskordbog.

ehm.. nej, men 8% af de ord vi bruger i dagligdagen stammer ikke fra
en ordbog.. deriblandt mit 'ehm' ;)

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : John Vedsegaard

Dato : 05-02-05 03:26

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudekFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ehm.. nej, men 8% af de ord vi bruger i dagligdagen stammer ikke fra
> [...]

Der er da heller ikke en oRdbOgskOnKurenCe vel?

:) John