Hulmursisolering i københavn ?
Fra : Michael

Dato : 29-01-05 21:04

Hejsa

Er der nogle der har gode erfaringer med firmaer der laver Hulmursisolering
i københavn ?

MVH

Michael

Fra : Klaus-E. Jensen

Dato : 30-01-05 03:54

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der nogle der har gode erfaringer med firmaer der laver
> [...]
Hej Michael.

Ja, jeg har gode erfaringer, da jeg selv har et isoleringsfirma.
Og jeg har 25 års erfaring.

Mvh.
Klaus-E.

www.mti-stevns.dk

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 30-01-05 08:44

> [...]
> Hejsa
>
> Er der nogle der har gode erfaringer med firmaer der laver

Se indlæg i gruppen om "Tilfreds med håndværker" fra 25. januar

Michael Rasmussen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 30-01-05 11:46

> Er der nogle der har gode erfaringer med firmaer der laver
> Hulmursisolering i københavn ?
>
> MVH
>
> Michael

Se indlæg i gruppen fra 25. januar "Tilfreds med håndværker"

Mvh
Michael