Revne i badeværelsesflise
Fra : KLH

Dato : 29-01-05 11:35

Jeg har en ganske lille fin revne i en flise i brusekabinen. Findes der
noget man kan reparere den med, eller skal hele flisen skiftes ? Den er
rimeligt skjult, så udseendet betyder mindre.

Mvh
Karsten H

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 30-01-05 01:17

KLH wrote:
> Jeg har en ganske lille fin revne i en flise i brusekabinen. Findes
> der noget man kan reparere den med, eller skal hele flisen skiftes ?
> Den er rimeligt skjult, så udseendet betyder mindre.

Kan du komme af sted med at fylde noget fugefix i revnen? Så vil det være
lige så tæt som alle andre fuger.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : KLH

Dato : 30-01-05 22:51

Tak for dit svar. Jeg har selv tænkt den tanke, men revnen er "desværre"
meget fin. Jeg tænkte om der måske var noget man kunne male det med...

Jeg søger videre - eller ender med at må skifte flisen

Mvh
Karsten H

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 31-01-05 11:02

I news:3GJKd.38$ul6.24@news.get2net.dk <KLH>
<netbrug@get2net_ingenspam.dk> skrev:

> Jeg har en ganske lille fin revne i en flise i brusekabinen. Findes
> der noget man kan reparere den med, eller skal hele flisen skiftes ?
> Den er rimeligt skjult, så udseendet betyder mindre.

Du kan bremse fugtintrængen ved pensling med vandglas (Metasilikat).
Det er en vandklar vædske der formodentlig kan fås hos Matas.

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : KLH

Dato : 31-01-05 12:57

Tak for svaret. Det vil jeg kigge på.