Vandfald/springvand
Fra : Michael

Dato : 29-01-05 11:01

Hej NG

Jeg har set nogle vandfald/springvand på vorbasse og bellahøj markeder
hvor vandet løber ned fra 1 til 4 krukker/kander, ligner lidt noget
kinesisk/japansk noget )
Men pokkemig om jeg kan finde noget om det på nettet.
Er der ikke nogen af jer der kan hjælpe med et site eller evt.
adr./tlf til nogen der sælger sådan noget???? Helst på sjælland

Hilsen Michael

Fra : hanzen

Dato : 29-01-05 19:44

"Michael" <michael@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der ikke nogen af jer der kan hjælpe med et site eller evt.
> adr./tlf til nogen der sælger sådan noget???? Helst på sjælland

Det er godt nok ikke på Sjælland, men der er dæleme meget forskelligt.

http://www.sydlandsk.dk/

--
hilzen
hanzen

Fra : Jens G

Dato : 30-01-05 09:09

On Sat, 29 Jan 2005 11:01:22 +0100, Michael <michael@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Er der ikke nogen af jer der kan hjælpe med et site eller evt.
>adr./tlf til nogen der sælger sådan noget???? Helst på sjælland

http://koiimport.dk/group.asp?group=137 , som dog ikke ligger på
Sjælland, men der er billeder.

På Sjælland ved jeg at http://www.vandhaven.dk/ har noget, men de har
ikke billeder på nettet.

Men som en anden skrev er det noget man kan finde hos masser af
planteskoler. Bl.a. Planteoasen i Ballerup har en del af det, og det
gælder sikkert også andre forretninger i samme kæde.

--
Hilsen/Best Regards
Jens G