tråd til isolering
Fra : Mette og René

Dato : 27-01-05 16:47

Hejsa

det tråd man bruger når man isolerer loft, altså det tråd der holder iso på
plads, hvad hedder det nu lige?

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 27-01-05 06:03

> det tråd man bruger når man isolerer loft, altså det tråd der holder iso

> plads, hvad hedder det nu lige?

Ståltråd Du kan købe 2 ruller a 50 meter til 30-40,- i Jern&Fusk

Stef

Fra : Mette og René

Dato : 27-01-05 17:44

> Ståltråd Du kan købe 2 ruller a 50 meter til 30-40,- i Jern&Fusk
>
> Stef

ok, troede det hed noget andet, afhærdet gløde tråd eller i den retning

René

Fra : anders majland

Dato : 27-01-05 18:45

> ok, troede det hed noget andet, afhærdet gløde tråd eller i den retning

Husk tykkelsen - Er isoleringen en del af en brandbeskyttelse skal den
afair være min 2mm.

Fra : Mette og René

Dato : 27-01-05 20:20

> Husk tykkelsen - Er isoleringen en del af en brandbeskyttelse skal den
> afair være min 2mm.

aha, men er det bare ståltråd, eller hedder det noget andet, grunden til jeg
spørger er fordi en på mit arbejde havde et andet ord og mente ikke det bare
var alm ståltråd

René

Fra : aw

Dato : 27-01-05 23:24

Du har ret. Det hedder afglødet ståltråd. Ligner sort/rusten ståltråd.

Fra : Mette og René

Dato : 28-01-05 10:15

"aw" <hobro@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Du har ret. Det hedder afglødet ståltråd. Ligner sort/rusten ståltråd.

det var det det hed, tak for svar

rene

Fra : Klaus-E. Jensen

Dato : 27-01-05 20:17

> Hejsa
>
> det tråd man bruger når man isolerer loft, altså det tråd der holder iso

> plads, hvad hedder det nu lige?

Tråden er 1,9 mm hegnstråd.

Mvh.

MTI