Mere kompressor
Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-01-05 19:30

Hejsa

Jeg har set mig lidt lun på denne her kompressor fra HN - er den
pengene værd? Skal kun bruges til lidt hobby værktøj.

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6375&n=10&KundeID=Ajn4B11BvYg63HXV2AD3T9Ac3BpcIsY

Mvh
Jesper

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-01-05 22:08

Jesper Hansen - lismoes@(slettes)gmail.com
1bofv0dndt9smni9iaia8iq0suhc06u3fj@4ax.com
skrev følgende:
> [...]
>
> Jeg har set mig lidt lun på denne her kompressor fra HN - er den
> pengene værd? Skal kun bruges til lidt hobby værktøj.

Kender den ikke... Men Råd og Dåd har en Güde kompressor til salg for 349 i
denne uge. Det skulle jeg mene var et temmelig godt tilbud.
http://www.raadogdaad.dk/?nodeid=504&cid=21#7138

- Martin

--
Martin Petersen
"Snedigt hva', kælling!"

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 26-01-05 22:20

> Kender den ikke... Men Råd og Dåd har en Güde kompressor til salg for 349
> denne uge. Det skulle jeg mene var et temmelig godt tilbud.
> http://www.raadogdaad.dk/?nodeid=504&cid=21#7138

Efter hvad jeg kan se på billedet har den Güde ting kun en tilkobling, som
jo så er forsynet med en trykregulering. På min den billige (10 år gammel og
meget brugt noname Bilka kompressor til 598,-) er der to tilkoblinger - een
med regulering, og een som bare giver alt det tryk der nu er i tanken - det
synes jeg er en stor fordel.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-01-05 10:49

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]nakskovnet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Kender den ikke... Men Råd og Dåd har en Güde kompressor til salg for 349
> denne uge. Det skulle jeg mene var et temmelig godt tilbud.

Du skal være mere end almindelig heldig for at få en, min svigerfar skulle
have en til mig oh en til ham selv. Han var i vores lokale R&D ½ time erfer
åbning mandag, der var de 6 de havde fået udsolgt.
Han fik dem heldigvis i Hadsten, der havde de 3 tilbage af de 6 de havde
fået.
Der stod ikke noget om begrænset parti.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-01-05 10:52

"Jesper Hansen" <lismoes@(slettes)gmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har set mig lidt lun på denne her kompressor fra HN - er den
> pengene værd? Skal kun bruges til lidt hobby værktøj.

En af mine kollegaer har sådan en, den er ret støjsvag da den efter sigende
har støbejernscylinder.
Desuden er den nem at transportere.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Jesper Hansen

Dato : 27-01-05 21:41

On Thu, 27 Jan 2005 10:51:51 +0100, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>En af mine kollegaer har sådan en, den er ret støjsvag da den efter sigende
>har støbejernscylinder.

Ja jeg har også hørt den skulle være støjsvag, så det bliver nok den
selvom den er noget dyrere..

I øvrigt tak for alle svar.

Mvh
Jesper