Et suk
Fra : Jens Jensen

Dato : 23-01-05 23:17

Et hjertesuk.
I marts 2004 købte jeg i Vorup byggemarked i Randers et drivhus, men jeg
har ikke haft tid før nu, til at sætte det op.
Grundet det har ligget ude i vejr og vind pakket ind i en pressenning er
arbejdstegningen ødelagt.. Jeg har forsøgt at rekrivere en ny tegning hos
Juliana, men det er ikke lykkedet selv om jeg telefonisk og pr. mail har
henvendt mig flere gange.
Jeg fik tilsidst en mail fra Juliana at det ikke kunne være Deres drivhus
selvom der står Juliana på indpakningen.
Jeg har sat drivhuset op nu, D.V.S. Jeg kan ikke finde ud af hvordan døren
skal laves.
Det er en skydedør.
Drivhuset er 309 * 194 cm. og betegnes formentlig COMPACT
Er der nogen der kan hjælpe mig, så vil jeg blive GLAD.
Bedste hilsener.
Jens Jensen
tlf. 86412082
mail byrgesen@post.tele.dk
Er der nogen i Randers og omegn der har et drivhus som det nævnte????

Fra : Jens Jensen

Dato : 24-01-05 22:49

Hej alle sammen.
Jeg har fundet en mand der er rar at kopiere en arbejdstegning til mig.
De bedste hilsner
Jens