Tirsdag ved Ring Buddinge
Fra : John Thomsen

Dato : 23-05-01 13:22

De fleste af Jer har sikkert hørt, at der den sidste måneds tid har
været initiativ i gang, hvor MC-folk mødes på tirsdage omkring kl. 19
på P-pladsen ved Buddingecentret - mellem Kvickly og MacDonalds.

Jeg var der i går, og omkring 19.30 - 20.00 taltes ialt 41 maskiner.
Så kørte en lille flok en tur ud over Værløse, og senere kom der flere
til, så vi nok har rundet de 50. Hen ad 21-tiden kørte folk i
småflokke, nogle vistnok til Langelinie.

Jeg mødte kun én (Bornholmeren) eller måske to "kendte ansigter" fra
MC-Glad, men der kan godt have været et par mere... )

Det blev sagt, at bestyreren af MacDonalds har lovet gratis kaffe, når
vi er 50, men om det kun gjaldt mens det var koldt, står lidt
usikkert... ))

I hvert fald var det meget hyggeligt at møde folk, se de flotte
maskiner (huuuhhh man ku' godt bruge noget bedre selv!) og
hyggesludre.....

En lidt ældre fyr (end mig) kom på en Velocette fra 1936; den var
hånd-restaureret, dvs. man ku' godt se skærmene var håndmalede osv.
men det er vel også lidt forkert at antikviteter altid føres tilbage
til "flunkende nye" og ikke til de praktiske redskaber de var i tidens
løb.

Jeg kan anbefale at lægge turen ned over "Ring Buddinge" en tirsdag
aften, med eller uden cykel, bare for fornøjelsens skyld...

Venligst
John

Fra : Niels S.

Dato : 23-05-01 13:55

John Thomsen skrev

> Jeg var der i går, og omkring 19.30 - 20.00 taltes ialt 41 maskiner.
> Så kørte en lille flok en tur ud over Værløse

Nu du i et nyere indlæg spørger hvem er hvem, så var det Adam Christensen på
den blå SV650S og jeg selv på den sorte VFR800FI der sammen med 4 andre
kørte turen ud over Værløse. En fed tur. Tak til vejviseren. Da jeg nåede
hjem var klokken blevet 176 km ældre.

> Jeg kan anbefale at lægge turen ned over "Ring Buddinge" en tirsdag
> aften, med eller uden cykel, bare for fornøjelsens skyld...

Jep, Ring Buddinge _skal_ prøves

--
Niels S.
VFR800FI