Mobilt bad og ombygning af badeværelse?
Fra : Steen Suder

Dato : 19-01-05 13:22

Vi skal til at bygge badeværelset om, men da vi kun har det ene (ej heller
gæstetoilet), får vi brug for et alternativ i en kort periode.

Vi bor i Århus og har fundet bl.a. Mars stilladser, der har et mobilt
badeværelse, men deres mindste-periode er tre uger.

Kender I til et alternativ i området (Østjylland)?

--
Steen Suder

Fra : Holst

Dato : 19-01-05 13:30

Steen Suder wrote:

> [...]
> badeværelse, men deres mindste-periode er tre uger.
>
> Kender I til et alternativ i området (Østjylland)?

Der er Godik (http://www.godik.dk), men om de udlejer i et så lille
antal, ved jeg ikke. Men du kan jo give dem et ring og snakke med dem.
De er ganske flinke.

Fra : Carsten

Dato : 19-01-05 15:20

Steen Suder wrote:

> [...]
>
> Vi bor i Århus og har fundet bl.a. Mars stilladser, der har et mobilt
> badeværelse, men deres mindste-periode er tre uger.

tromig det tager det kan sagtens tage mere end tre uger at renovere et
badeværelse
/Carsten

Fra : T.K

Dato : 19-01-05 16:09

Ved at jysk materiel udlejning før har udlejet et lækket badeværelse - en
anhænger med toilet og bad. Meget lyst og indbydende.

Fra : JAN MADSEN

Dato : 19-01-05 19:12

Fra : JAN MADSEN

Dato : 19-01-05 19:14