Renovering gæste-toilet
Fra : acm

Dato : 18-01-05 17:55

Hej gruppe!

Tak for de interessante oplysninger jeg tidligere har fået.

Jeg overvejer at lægge nye fliser på mit gæstetoilet.

I rummet er der et toilet og en håndvask, der er ingen afløbsrist i gulvet.

Skal der vådrumssikres mm eller kan man "bare" gå igang med at lægge de nye
fliser?

Hilsen Jacob

Fra : John Vedsegaard

Dato : 18-01-05 19:23

"acm" <basten@mailme.hehe> skrev i en meddelelse
> [...]
gulvet.

> Skal der vådrumssikres mm eller kan man "bare" gå igang med at lægge de

Mener kun det er i badeværelser (vådrum) man skal det.

John