Billig Planteskole eller lign.
Fra : Jan Christensen

Dato : 23-05-01 13:00

Hej

Skulle der være nogle der ved, hvor man kan købe billige planter til sin
have.
Det drejer sig om, hæk,bambus,læplanter.
Bor nær Skive.-

Mvh
Jan Christensen.-

Fra : Kurt Hansen

Dato : 23-05-01 19:32

On Wed, 23 May 2001 14:00:13 +0200, Jan Christensen wrote:

>Skulle der være nogle der ved, hvor man kan købe billige planter til sin
>have.
>Det drejer sig om, hæk,bambus,læplanter.
>Bor nær Skive.-

Ingen af de planteskoler omkring Skive vi kender er udpræget billige.
Til dit indkøb af ovenstående kan jeg anbefale Durup Planteskole, hvor
du får en godt forhold mellem pris og kvalitet.

Prøv osse at besøge Lundhede Planteskole i Feldborg
(www.lundhede.com). Ikke at de er billige (faktisk er de lidt i den
dyre ende), men hele anlægget er en søndagsoplevelse for den haveglade
familie. En god betjening og vejledning får du helt bestemt på
Egebjerg planteskole ved Ejsing.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Jakob Johannessen

Dato : 23-05-01 21:47

Hej

Vi har lige lavet et havebassin med klyner rundt om, men hvad består en
klyne egentlig af??

Jakob Johannessen
*************************
ICQ: 9189103
whisky@post4.tele.dk
http://www.fuglesiden.dk

Fra : Anna Larsen

Dato : 24-05-01 07:49

Prøv om du kan finde en såkaldt skovplanteskole. Jeg véd ikke, om der skulle
ligge en i omegnen af Skive. Den jeg bruger ligger i nærheden af Stenlille,
mellem Holbæk og Sorø, og det er nok rigeligt langt for dig at køre !!!!!
Men jeg vil tro, at 'min' planteskole kan fortælle dig om lignende
planteskoler i Jylland.
Desværre har jeg ikke hans tlf. nummer, men firmaet hedder Bjørns
planteeksport.
På Teledanmarks nummeroversigt har jeg fundet denne planteskole, men om den
er med i samme 'kæde' som Bjørns, ved jeg ikke. Og jeg ved heller ikke,
hvordan Arden ligger for dig ???

Skovplanteskolen
Haverslevvej 13, Rold
9510 Arden

mvh Anna

P.S. Bed evt om at få prisliste tilsendt.
P.P.S Mindste salg hos skovplanteskoler er 25 stk af samme plante.

Jan Christensen <janchristensen@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:WINO6.119$Zs3.19134@news010.worldonline.dk...