vvs netbutik
Fra : Chriz

Dato : 10-01-05 20:25

Hej

Jeg køber jævnligt mindre mængder rør, fittings termostater etc via
net butikker. Men hvergang bruger jeg en masse tid på at finde ud af
hvem der er billigst og mest velforsynet.

Er der mon nogen der har erfaringer/anbefalinger?
Er selv blevet godt behandlet af www.lavprisvvs.dk, men tror ikke de er
de billigste

mvh

Chriz

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 10-01-05 20:34

> [...]
> hvem der er billigst og mest velforsynet.
>
> Er der mon nogen der har erfaringer/anbefalinger?

Hvor i landet bor du?

Fra : Chriz

Dato : 10-01-05 20:34

3400 hillerød

hvorfor?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-01-05 20:33

Chriz wrote:
> [...]
> hvem der er billigst og mest velforsynet.
> Er der mon nogen der har erfaringer/anbefalinger?

Der er også f.x.

http://www.billigvvs.dk/

Men jeg har ikke noget spcielt kendskab til nogen af dem.

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-01-05 20:35

Jan Vestergaard wrote:
> http://www.billigvvs.dk/
> Men jeg har ikke noget spcielt kendskab til nogen af dem.

Og lige en mere:

http://www.vvsdirect.com/

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 20:33

Den Mon, 10 Jan 2005 20:25:29 +0100, Chriz <Write_chriz@excite.com>
skrev:

> [...]
>hvem der er billigst og mest velforsynet.
>
>Er der mon nogen der har erfaringer/anbefalinger?

Klart nok, det gælder da om at holde på kunder der er villige til at
betale overpris for varerne

Min foretrukne er:

http://www.online-vvs.com/shop/default.asp

Dag til dag levering og fornuftige priser.

--
Jens OZ2JP callto://jensep

Make it idiot proof and someone will make a better idiot.

Fra : Steen Andersen

Dato : 10-01-05 20:39

Jeg køber også jævnligt sådanne sager, og laver ind i mellem
prissammenligninger.

Jeg handler også hos Brdr. Dahl (prof vvs-grossist). Sidst jeg checkede var
www.billigvvs.dk og brdr. dahl nogenlunde enige om priserne, mens
lavprisvvs.dk var lidt billigere. (ca. 20 % på alm. std. gevindfittings og
stålrør).

mvh Steen

Fra : Nikolaj

Dato : 11-01-05 08:19

> Er der mon nogen der har erfaringer/anbefalinger?
> Er selv blevet godt behandlet af www.lavprisvvs.dk, men tror ikke de er
> de billigste

Jeg har lige sat nye radiatorer op. Selve radiatorerne købte jeg vist hos
alletiders-vvs.dk, men da jeg senere skulle bestille fittings var det vist
billigst hos www.vvs-eksperten.dk. Det er lidt forskelligt hvem der er
billigst med hvad, men fittings (sort) var altså billigst hos vvs-eksperten.
Jeg har også handlet hos billigvvs.dk og alle 3 steder har der været hurtig
levering og god kundeservice.

Mvh
Nikolaj