Hvad siger isolering til vand?
Fra : Nikolaj

Dato : 09-01-05 09:24

Endnu et storm indlæg.... Jeg fik hevet tagpappet af min udestue igår aftes,
så nu er der bare en gang brædder, noget isolering og så den inderste
loftbeklædning. Der er endnu ikke kommet vand ind, så jeg tænker at det er
blevet suget fint op af isoleringen. Men hvad siger sådan noget til en gang
vand?

Skal det skiftes eller skal det bare tøre inden man lægger nyt pap på?

Mvh
Nikolaj

Fra : Anders Lund

Dato : 10-01-05 00:58

"Nikolaj" <nikolaj@*nospam*vibede.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gang
> vand?
>
> Skal det skiftes eller skal det bare tøre inden man lægger nyt pap på?

Hvis isoleringen ikke helt er klasket sammen, så kan du godt tørre det, men
du skal tage det ned, og stille det op således at vandet kan rende ud af
enderne, ellers tager det meget lang tid....

Anders Lund

NB. Ved besvarelser direkte til min e-mail,
så slet _FJERN_ i adressen!