Bogreol/hylder
Fra : H.S.

Dato : 20-12-04 10:02

Jeg mangler noget hyldeværk til at have bøger stående på, i vores stue. Det
skal være pænt, og hænge på vægen - uden at koste de vilde, og uden af fylde
for meget (er kun til bøger). Har kigget hos Ikea.dk - men synes ikke rigtig
de havde noget...

Er der nogen som har set "den perfekte boghylde/bogreol" ?

Henrik
Kunne du tænke dig at blive forhandler af Aloe Vera Produkter,
og mange andre produkter til personlig pleje ? :
http://www.hstrading.dk/forhandler.html

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 20-12-04 21:08

> [...]
rigtig
> de havde noget...
>
> Er der nogen som har set "den perfekte boghylde/bogreol" ?

Bogkasser. Koster ikke alverden (ja, alt er relativt) og kan blive rigtigt
pænt. Kan males.

Mvh Maria

Fra : jones_net

Dato : 21-12-04 09:05

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> wrote in message
> [...]
> rigtig
> de havde noget...
>
> Er der nogen som har set "den perfekte boghylde/bogreol" ?

Kommer meget an på resten af din stues materialevalg, men jeg købte
tidligere billige træbordplader i Silvan og lign. steder, for selv at skære
dem til.

/J

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-04 11:55

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
rigtig
> de havde noget...
>
> Er der nogen som har set "den perfekte boghylde/bogreol" ?

Vi bruger vægskinner med hylder, til vores videobånd.
Hylderne kan du så købe, i den lændge, bredde, der nu passer til bøgerne.

Det ser pænt ud og ligner faktisk en reol og hylderne kan altid justeres i
højden, alt efter, hvad størrelse jeres bøger er i.

Skinner og hylder / hyldeknægte kan købes i byggemarkeder og jeg har også
set det i Bilka. Bilka har dog ikke det store udvalg i hylder, som
byggemarkedet har.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på: