Topstjerne til juletræ i halm
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-12-04 14:53

Hej gruppe.

Er der nogen der ved om man kan købe topstjerner (til juletræer) af
halm? Mit gamle arvestykke - en enkel "flad" halmstjerne bundet
sammen med ståltråd - kan ikke mere, men jeg har store problemer
med at finde en afløser.

Det eneste jeg har set i butikkerne er hundedyre forgyldte stjerner
og billige pap- eller papirudgaver - og ingen af delene er noget
jeg har lyst til at sætte på et træ.

Jeg har ikke fingrene til at lave det selv, men det kan da ikke
passe at købeudvalget er så ringe? Hvor skal jeg lede (jeg bor i
København).

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-12-04 17:29

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> writes:

> [...]
> halm? Mit gamle arvestykke - en enkel "flad" halmstjerne bundet
> sammen med ståltråd - kan ikke mere, men jeg har store problemer

De har haft dem i IKEA i Århus, så prøv at spørg i den IKEA der ligger
tættest på jer.

Her i Århus kostede de 5 kroner!

Mvh Trine

--
Juletræer, normanns 100 kroner og dekorationsgran 10 kroner pr. kg.
Adventskranse fra 25 kroner og kirkegårdskranse fra 40 kroner

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-12-04 19:34

Trine Kornum Christiansen skrev:

> De har haft dem i IKEA i Århus, så prøv at spørg i den IKEA
> der ligger tættest på jer.

O.k. - det vil jeg prøve.

> Her i Århus kostede de 5 kroner!

Hvor store er de?

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-12-04 19:50

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> writes:

> Hvor store er de?

Et bud er 25 cm i "diameter", men jeg er altså ikke sikker.

Mvh Trine

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-12-04 20:10

Trine Kornum Christiansen skrev:

> Et bud er 25 cm i "diameter", men jeg er altså ikke sikker.

Det lyder helt perfekt. Jeg håber at de har dem i Gentofte.

Mange tak for hjælpen.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 19-12-04 20:27

> Det lyder helt perfekt. Jeg håber at de har dem i Gentofte.
>
> Mange tak for hjælpen.

Hej Jens

Den er sågar at se på forsiden www.ikea.dk - Trine gætter rigtigt med 25 cm
i diameter. Prisen er 12 kr, og en lagerforespørgsel siger, at Gentofte har
dem

Glædelig jul
Mette