Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostaffet uge 6 - Vinderen er:
Fra : Carina

Dato : 14-02-05 00:08

Jeg er ikke teknisk minded nok - til at kunne afgøre det på teknik alene,
derfor har jeg læst alle de kommentarere der er kommet og på baggrund af dem
og mine egne følelser (som betyder meget når jeg kigger på billeder - fænger
billedet eller ej) har jeg forsøgt at finde en vinder.

Tak til alle som har været med - jeg glæder mig til at se resultaterne for
næste uge, hvor emnet er Dyreportræt - et portræt af et husdyr.

Erik JP:
Kan godt lide grund ideen i dit billede, dog er den ikke så spændende
præcenteret, på dette stadie - men læste at du har fået nogle ideer at
arbejde videre med.

UH:
Flot den måde at blomsten følger krydset i sprossen, men kan ikke helt se
kontrasterne i billedet.

Jesper Nielsen:
Rigtigt Flot billede, er meget betaget af farverne samt kan godt lide ideen.

Morten Wartou:
WOW, kan godt lide kontrasten imellem regnen på vinduet og sneen på taget,
samt dybden i billedet.

Erik W:
Er enig med Jesper om, at billedet fra sidste uge var bedre, fordi lyset var
skarpere - ellers har jeg intet at udsætte på det. God ide

Henrik Bjerregaard:
Kontrasten er der, ideen er god - billedet fænger bare ikke rigtigt, tror
det har noget at gøre med baggrunden som flytter focus væk fra selve ideen.

Og vinderen er
Frederik Sørensen:
Jeg kan godt lide kontrasten imellem det irrede look på ænderne imod den
glatte/rene kobberflade som de er placeret på. Lyset er fantastisk.
Det et er billede som fænger, så tillykke med sejren

Det er nu din opgave, at hurtigst muligt, finde på et emne til uge 8 og
offentligtgøre den her i gruppen, samt lave en resultattråd Torsdag d. 24
Februar og kåre en vinder Søndag aften.

Mvh Carina
www.aussies.dk

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 14-02-05 11:16

"Carina" <hybrid@aussies[f j e r n ).dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> glatte/rene kobberflade som de er placeret på. Lyset er fantastisk.
> Det et er billede som fænger, så tillykke med sejren

Vel Valgt!
Det var osse min favorit - et billede der spiller godt.....

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 14-02-05 13:54

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 14-02-05 13:54

> [...]

> Det er nu din opgave, at hurtigst muligt, finde på et emne til uge 8 og
> offentligtgøre den her i gruppen, samt lave en resultattråd Torsdag d. 24

Wauuuhh

Det var en overraskelse.
Glædeligt at andre kan li det man laver.
Jeg kommer nok ikke at deltage i denne uge (Dyreportræt) da jeg ikke har
udstyr som kan tage billder af mine støvmider :) jeg kunne jo også prøve
at fange en sølvfisk....

Frederik