Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogen der kan anbefale et god webgallery?
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 12-02-05 18:32

Hej,

Har brugt Coppermine indtil nu, og det er som udgangspunkt også ok, men får
ofte fejl når jeg skal uploade
Hver gang skal jeg ændre skrive rettighederne på filerne på min server. Mit
hotel er b-one. Synes det er lidt mystisk. B-one siger der intet er i vejen
hos dem.

Nogen der kender noget andet tilsvarende software, som er lige så
brugervenligt?

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Tommy Jensen

Dato : 12-02-05 19:01

On Sat, 12 Feb 2005 18:32:10 +0100, "Thomas Schreiber"
<FJERNnews@schreiber.se> wrote:

>Nogen der kender noget andet tilsvarende software, som er lige så
>brugervenligt?

Om det er brugervenligt vil jeg lade dig selv om at bedømme men jeg
synes dette er det bedste af de gallerier jeg har prøvet (Gallery og
Coppermine).

Exhibit Engine http://photography-on-the.net/ee
Eksempel:
http://photography-on-the.net/gallery/index.php?pass=public&lang=eng

Vær opmærksom på at der er en meget forbedret version på vej (denne
måned forlyder det fra udvikleren Pekka Saarinen).

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 1. feb. 2005 i email adresse.

Fra : Erik JP

Dato : 13-02-05 14:21

Har ike selv rodet med noget endnu, men fandt da dette:
http://jalbum.net/

Fra : Casper

Dato : 14-02-05 14:31

> [...]

>hotel er b-one. Synes det er lidt mystisk. B-one siger der intet er i vejen

Har selv tidligere haft et Coppermine kørende hos b-one uden
problemer. Jeg brugte mest "masse-upload" og det virkede bare. Er du
sikker på at dine "permissions" er sat ordenligt da du oprettede
galleriet?

Casper