Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Secondary flash til canon setup
Fra : Peter Holm

Dato : 12-02-05 09:01

hejsa

jeg skal ha fundet en extra flash til mit setup med 300d, ST-E2 transmitter
og 1stk EX550.
Jeg havde tænkt på at købe en EX420er, men er kommet i tvivl.
Kan jeg måske få en prisbillig flash i andet mærke der giver mig større
ledetal end en EX420er?
HVIS jeg køber et andet mærke går jeg ud fra, at jeg mister muligheden for
at stille Ratio mellem de 2 flash på transmitteren, men det er ikke
altafgørende.
Begge flash blir monteret på stativer, og skal altså ikke sidde på selve
kameraet, men udløses af ST-E2.

Hvad ville I vælge som extra flash til mit setup?

Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : Mogens Hansen

Dato : 12-02-05 09:16

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Hvad ville I vælge som extra flash til mit setup?

En brugt EX550 (f.eks.
http://www.pressefotografforbundet.dk/koeb_og_salg/tilbehoer.php) ?

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Peter Holm

Dato : 12-02-05 09:34

Mogens Hansen wrote:
> "Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote in message
>
> [8<8<8<]
>
> En brugt EX550 (f.eks.
> http://www.pressefotografforbundet.dk/koeb_og_salg/tilbehoer.php) ?

så ville jeg nok vælge en ny. Jeg kan købe en ny til ca. kr. 2000.
Nej, jeg leder efter noget i 1000kr-klassen, som altså er bedre end EX420
til formålet.

Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto