Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
morgen hår og morgensur
Fra : ;o\)-max-

Dato : 12-02-05 05:55

Det er snyd det hele - billedet er taget om eftermidagen,
syns bare jeg kennder det udseende, heheh -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1452645

Fra : Peter Rongsted

Dato : 12-02-05 09:06

";o\)-max-" <max@amarzone.dk> wrote:

>Det er snyd det hele - billedet er taget om eftermidagen,
>syns bare jeg kennder det udseende, heheh -max-
>http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1452645

Ja, den ser sku ond ud. Og jeg mener, du har ret. Uden fuglen i
forgrunden ville billedet ikke du.

Peter

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 12-02-05 09:17

"-max-" <max@amarzone.dk> skrev i en meddelelse
> Det er snyd det hele - billedet er taget om eftermidagen,
> syns bare jeg kennder det udseende, heheh -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1452645

Haha, den ligner sgu' mig lige nu, haha Det er jo også ondt af Egretten
at stå sådan med sin fine fjerdragt.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 12-02-05 09:21

-max- wrote:
> Det er snyd det hele - billedet er taget om eftermidagen,
> syns bare jeg kennder det udseende, heheh -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1452645

Fint billede. Hvor langt var du placeret fra pipperen'? Det er trods alt
skudt med en 500mm.

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 12-02-05 18:27

"-max-" <max@amarzone.dk> skrev i en meddelelse
> Det er snyd det hele - billedet er taget om eftermidagen,
> syns bare jeg kennder det udseende, heheh -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1452645

Jeg synes det ligner en typisk svigermor, godt jeg ikke selv har én.

Steen.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 17-02-05 10:08

"Steen Jakobsen"

> "-max-" <max@amarzone.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg synes det ligner en typisk svigermor, godt jeg ikke selv har én.
>
> Steen.

Naa min svigermor var nu meget meget rar, så hold dig ikke
tilbage a' den årsag - )-max-