Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fjerne røde øjne i PhotoShop 7.0
Fra : antidote

Dato : 11-02-05 21:10

Mener at kunne huske at der findes en nem måde at fjerne røde øjne i Adobe
PhotoShop, men kan ikke umiddelbart finde frem til den. Er det mig der er
ved at blive dement eller findes der en "Remove Red Eye"-knap?

Håber der en der kan hjælpe!

/A

Fra : Jan Bøgh

Dato : 12-02-05 11:38

antidote wrote:
> [...]
> Adobe PhotoShop, men kan ikke umiddelbart finde frem til den. Er det
> mig der er ved at blive dement eller findes der en "Remove Red

Du kan få noget der ligner, hvis du henter denne action:
http://images.digitalmedianet.com/2002/12_dec/features/download9021206/NagelSeries2Actions.atn

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
PS: Nye (opdateret 9/2/2004) ynkelige knipserier i et forhåbentligt bedre

Fra : Ukendt

Dato : 12-02-05 17:00

"antidote" skrev i en meddelelse news:Ei8Pd.343$wi6.17@news.get2net.dk
> Mener at kunne huske at der findes en nem måde at fjerne røde øjne i Adobe
> PhotoShop, men kan ikke umiddelbart finde frem til den. Er det mig der er
> ved at blive dement eller findes der en "Remove Red Eye"-knap?

Umidelbart tro jeg ikke en sådan automatisk funktion findes i photoshop, af
den simple grund at Photoshop er bregnet til proffesionelt brug, og
professionelle fotografer får ikke røde øjne på deres foto.

Da ikke er hverken proffesionel eller øver fotograf, bruger jeg selv
nedenstående anvisning:
http://www.inter-photo.dk/262.1.html

--
mvh kajo