Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ændre selvudløser tid på Canon EOS300d
Fra : Thomas Kjærgaard

Dato : 11-02-05 15:11

Er her nogen som har haft held med at ændre selvudløser tiden på et Canon
EOS 300D ?

Hvis ja, hvordan?

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Thomas Kjærgaard

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-02-05 16:13

In article <420cbd0b$0$33661$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Thomas Kjærgaard wrote:
> Er her nogen som har haft held med at ændre selvudløser tiden på et Canon
> EOS 300D ?
>
> Hvis ja, hvordan?

Firmware hack + MLU = 3 sekunder så vidt jeg husker.

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-02-05 16:18

"Thomas Kjærgaard" <thomas@pci.dk> wrote in message
> Er her nogen som har haft held med at ændre selvudløser tiden på et Canon
> EOS 300D ?

Hvis du det russiske hack skulle du kunne bruge mirror lockup, som ændret
tiden til 2sek. Det sammen gælder 10D og 20D. Det var jeg ikke tilfreds med
og har derfor købt en "timer remote controller" TC-80N3. Med den kan man
selv bestemme tiden (med og uden mirror lockup).

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-02-05 16:34

In article <420cccb7$0$29275$14726298@news.sunsite.dk>, Hans Kruse wrote:
> [...]
> og har derfor købt en "timer remote controller" TC-80N3. Med den kan man
> selv bestemme tiden (med og uden mirror lockup).

Men 10D/20D bruger en anden connector end 300D, og kan derfor nok ikke
bruge den samme udløser.

Fra : Morten Wartou

Dato : 11-02-05 16:26

Hans Kruse wrote:
> [...]
> tilfreds med og har derfor købt en "timer remote controller" TC-80N3.
> Med den kan man selv bestemme tiden (med og uden mirror lockup).

Men TC-80N3 virker ikke på 300D, bør det måske lige tilføjes. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Og jeg skal faktisk helst ha' en 8-10 erfarne debattører som modkompatanter
i en on-line dabat, førend jeg føler, at jeg får et nogenlunde kvalificeret

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-02-05 16:37

> [...]
> og har derfor købt en "timer remote controller" TC-80N3. Med den kan man
> selv bestemme tiden (med og uden mirror lockup).

Jeg skulle lige have tilføjet at jeg har 20D og TC-80N3 passer hertil. Jeg
ved ikke, hvad der måtte passe til 300D.
mvh, Hans