Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon G5 og speedlite 420EX
Fra : Jørgen Kærsgaard

Dato : 10-02-05 20:36

Hej

Skulle denne blitz ikke kunne udnytte alle funktioner i forbindelse med et
G5. Jeg tænker især på hjælpelyset til AF. Det er stadig kameraets AF lys
der tænder med 420eren monteret.

vh Jørgen

Fra : Kurt Friis Hansen

Dato : 10-02-05 23:40

On Thu, 10 Feb 2005 20:36:21 +0100, "Jørgen Kærsgaard"
<jkaersgaard@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>G5. Jeg tænker især på hjælpelyset til AF. Det er stadig kameraets AF lys

Sådan ser virkeligheden ud (gælder iøvrigt også G3 med 420'eren).

Venlig hilsen

Kurt Friis Hansen
---
A bribe a day keeps the tax man away.
Life has a one hundred percent mortality rate.
One picture kills more bandwidth, than a thousand words.

Fra : Jørgen Kærsgaard

Dato : 12-02-05 08:43

Hvad så med 550eren, der må vel være nogen der integrerer funktionerne med
G5.

Venlig hilsen

Jørgen Kærsgaard