Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
match of the century
Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-02-05 06:58

I går eftermiddag, var alle ungerne og deres forældre ude
og skovle småfisk op ved lavvande - og en lille flok af
de her egrets (hva faen hedder de på dansk) fiskede også
lystigt, men kom alligevel op at skændes - syns selv det
fungerer ok, selv om det altid kan blive bedre.. -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1450457

Fra : Jan Bøgh

Dato : 09-02-05 15:15

-max- wrote:
> I går eftermiddag, var alle ungerne og deres forældre ude
> og skovle småfisk op ved lavvande - og en lille flok af
> de her egrets (hva faen hedder de på dansk)

De hedder såmænd hejrer - jeg er ikke ornitolog, så en nærmere præcisering
kan jeg ikke hjælpe med.

vh
Jan

Fra : Hans Kruse

Dato : 10-02-05 00:34

"-max-" <max@amarzone.dk> wrote in message
> [...]
> lystigt, men kom alligevel op at skændes - syns selv det
> fungerer ok, selv om det altid kan blive bedre.. -max-

Ja Max, nu har jeg skrevet en anmeldelse for dit foto, men Photosig beklager
sig over at jeg har været lidt for aktiv, så det tæller ikke. Men det er et
rigtigt flot billede, det eneste der kunne trække fra er at den ene vinge
kunne du godt have flyttet lidt væk fra hejrens hovede

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Manse

Dato : 10-02-05 09:49

Hejsan

Jeg ved bare, jeg må spare op til et rigtig dyrt Kamera, og lære at
fotografere.... Dine billeder er pragtfulde........ Især det du tog, med den
der sorte fugl.. Rigtig flot arbejde

Manse

Fra : ;o\)-max-

Dato : 11-02-05 06:10

"Manse"
> [...]
>
> Jeg ved bare, jeg må spare op til et rigtig dyrt Kamera, og lære at
> fotografere.... Dine billeder er pragtfulde........ Især det du tog, med den

Manse - spar dine penge - markedet er ved at være mættet
med dslr kameraer, og der er ikke mange af mine billeder der
ikke ligsågodt kunne være lavet med et af dem, eller endnu
billigere med et analog slr.. Såå det er en dårlig undskyldning.
Men tak for rosen.. -max-