Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Forskel på Verbatim 150 og 180g?
Fra : KO

Dato : 08-02-05 19:35

Er der nogen nævneværdi forskel på Verbatim Glossy Photo Papir på 150 eller
180g/m2? Prisforskellen er 50 kr.
Kan fortælle at 150 g kan købes for 79 kr hos Harald Nyborg

Har en Canon Pixma 4000. Ved nogen om 150 g Verbatim giver flotte udprint?

Har dårlige erfaringe med HP, og gode med Ilford. Fandt engang 50 stk. 170 g
Ilford Printasia til billige penge, men kan ikke finde det igen :(

Fra : KNL DtP

Dato : 08-02-05 19:52

"KO" <kim.mailSLETdette@c.dk> skrev i en meddelelse

> gode med Ilford. Fandt engang 50 stk. 170 g
> Ilford Printasia til billige penge, men kan ikke finde det igen :(

Jeg købte sådan en pakke til en flad 50'er i Bilka. Har lige prøvet det i
PIXMA 4000 og det giver et meget flot resultat - prisen taget i betragtning.
Det har sådan en sjov halvmat-plastic-agtig overflade.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-05 20:24

KO wrote:
> Er der nogen nævneværdi forskel på Verbatim Glossy Photo Papir på 150
> eller 180g/m2? Prisforskellen er 50 kr.
> Kan fortælle at 150 g kan købes for 79 kr hos Harald Nyborg

Jeg har prøvet Verbatim i en Canon i850 - og det blev flot - det var vist på
tilbud i Kvickly Extra på et tidspunkt - men det er vist et års tid siden !

Det samme med Ilford, som jeg fandt på tilbud i Merlin for nylig - det blev
også flot.

Jeg prøved også noget Agfa-papir på et tidspunkt - og det blev meget
årligt - og Kodak var heller ikke særlig godt - men lidt bedre end
Agfa-papiret..

HP har været nogenlunde - men ikke samme glans som Verbatim og Ilford.

> Har dårlige erfaringe med HP, og gode med Ilford. Fandt engang 50
> stk. 170 g Ilford Printasia til billige penge, men kan ikke finde det
> igen :(

Det var nok det samme, som jeg fandt i Merlin ?

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk