Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ixus 500
Fra : Palle S.

Dato : 08-02-05 18:31

Kan man opdrive en dk eller andet nordisk sprog til dette kamera alternativt
engelsk

Skulle gerne være en så tæt på gratis udgave som muligt

venligst

Palle

Fra : N/A

Dato : 08-02-05 19:22

Fra : Palle S.

Dato : 08-02-05 19:22

> Tja, jeg tager ikke penge for servicen : )

Tak for hjælpen, godt det var gratis, så kan jeg ikke klandre dig at siden
Ikke findes

Vh.
Palle

Fra : KNL DtP

Dato : 08-02-05 19:50

"Palle S." <lord_farquard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tak for hjælpen, godt det var gratis, så kan jeg ikke klandre dig at siden
> Ikke findes

Hmmm - det er fordi den laver en session. Du må tage den helt ude fra roden:

http://consumer.usa.canon.com/ir/controller?act=DownloadDetailAct&fcategoryid=322&modelid=9825#New%20Window

Product User Guides & Manuals > English manuals > PSS500IXUS500CUG-EN.pdf

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Palle S.

Dato : 08-02-05 21:16

> [...]
>
> Product User Guides & Manuals > English manuals > PSS500IXUS500CUG-EN.pdf

Så lod det sig gøre !
Jeg takker på foreningens vegne

Venligst

Palle