Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lampe til gammelt lysbilledapparat
Fra : J

Dato : 02-02-05 23:35

Hej
En af vores venner har bedt mig om at hjælpe ham med at finde en lampe til
hans lysbilledapparat.
Det er et Liesegang Fantimat 300 og lampen er en Osram 220v - 300w -og jeg
tror der står IUB og 58-8597. Det er sådan en rund lang en med sort top.
Er der nogen her, der ved hvor man kan købe sådan en (hvis de overhovedet er
til at finde).

Hilsen Jette

Fra : Asle Bjerva

Dato : 03-02-05 15:57

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> skrev i melding
> [...]
> Er der nogen her, der ved hvor man kan købe sådan en (hvis de overhovedet

Kan kjøpes her:
http://www.donsbulbs.com/cgi-bin/r/b.pl/58.8597-osram.html

--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Asle Bjerva

Dato : 03-02-05 16:13

"Asle Bjerva" <abuse@hotmail.com> skrev i melding
> [...]
>
> --
> Asle Bjerva,Oslo
> For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no
PS Se også listen over alternative lamper, det finnes både Thorn, Philips,
Osram og en rekke andre produsketner med tilsvarnede, kanskje de kan finnes
lokalt i Danmark ?
Ellers er prisen fra Don's temmelig høy 8-900 for en du vil ha fatt i !
AsleB

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-05 16:18

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen her, der ved hvor man kan købe sådan en (hvis de overhovedet

Kan du bruge én på 500 Watt?
Jeg har engang pillet en Philips 6282C/05 ud af en Agfa fremviser (tror jeg
det var). Tråden ser intakt ud. Det lader til at være samme sokkel.
Du må få den.

hilsen
Joachim