Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
taske til canon eos 3000 n spejlrefleks ka~
Fra : S.G

Dato : 02-02-05 22:23

Er der nogen der kender en online site eller lign. hvor man kan købe en
billig kamera taske til et canon kamera eon 3000n?
(kan ikke selv finde, er ny på kamerafronten)
Skal være billig og gerne i god kvali :)

Link evt direkte til tasken

Kameraet måler 14cm i længden 14,5cm i bredden og 9cm i højden

På forhånd tak :)

Fra : Ole Larsen

Dato : 02-02-05 22:48

S.G wrote:
> [...]
> Skal være billig og gerne i god kvali :)
>
> Link evt direkte til tasken
>
> Kameraet måler 14cm i længden 14,5cm i bredden og 9cm i højden

Føtex har en udmærket til ca. 100,-
Så kan du selv brodere LowePro på

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
15.01.05: 12 nyeste fotografiske billeder på:

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-05 10:24

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Skal være billig og gerne i god kvali :)
>
> Link evt direkte til tasken
>
> Kameraet måler 14cm i længden 14,5cm i bredden og 9cm i højden

Hvad er billig for dig? Det er tåbeligt at spare nogle få hundrede kroner på
en god taske, som skal være din følgesvend i årevis. Lowepro er vejen frem,
og de kan fåes til rimelige priser efterhånden, hvis man gider lede på
nettet.

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Simon Nielsen

Dato : 03-02-05 12:41

> [...]
> Skal være billig og gerne i god kvali :)
>
> Link evt direkte til tasken
>
> Kameraet måler 14cm i længden 14,5cm i bredden og 9cm i højden

Du skal have lowepro som bare holder altid. www.cyberphoto.se der har jeg
købt mine tasker det er meget billigere end i danmark og de kommer efter en
uges tid. husk at Tasker hedder Väskor på svensk

Mvh
Simon

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 03-02-05 19:02

Har en original Canontaske i kunstlæder (hedder det vist), som jeg ikke
bruger. Send mig evt. en mail for billede m.m.
venlig hilsen
Henrik L.

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 03-02-05 19:07

....glemte at skrive, at den er spritny at se på!
Henrik