Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Miqro 200 flashanlæg
Fra : Lars Troels

Dato : 02-02-05 18:09

Er der nogen af jer der bruger eller kender til dette flashanlæg?

http://www.elfoflash.dk/Flash.htm#Miqro200

Lars T.
www.larstroels.dk

Fra : Claus Smith

Dato : 02-02-05 18:56

Umiddelbart ser det da ret spændende ud og med et stor tilbehørsprogram.

Claus Smith

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-02-05 20:17

Lars Troels wrote:

> Er der nogen af jer der bruger eller kender til dette flashanlæg?
>
> http://www.elfoflash.dk/Flash.htm#Miqro200

Det er sikkert et udmærket flashanlæg, fordelen er at man har
pilotlys, og at der findes forskellige typer skærme og softboxe.

Man skal dog gøre sig klart, at 200 watt/sec. ikke er ret meget, det
rækker kun til et portrætfoto, lidt table-top fotografi og måske et
modelfoto i et lille atelier, hvor scenen i er for stor.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Lars Troels

Dato : 04-02-05 19:34

"Lars Troels" <fam.troelsVAEK@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer der bruger eller kender til dette flashanlæg?
>
> http://www.elfoflash.dk/Flash.htm#Miqro200

Jeg har hentet det og skudt nogle testskud.... Jeg synes det ser ud til at
være godt kram. Solidt og velbygget. Og lysydelsen er overraskende stor.

Hilsen

Lars T.
www.larstroels.dk