Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tokina AT-X 2,8/80-200 N/AF
Fra : Kim Daugaard

Dato : 02-02-05 17:36

Er der nogen der har erfaringer med dette objektiv . Det er jo noget
billigere end Sigma 70-200mm F/2,8 ex apo IF

Var det kun i gamle dage Tokina var godt eller kan man stadig regne med dem.

Fra : max[dk]

Dato : 03-02-05 07:13

> [...]
> billigere end Sigma 70-200mm F/2,8 ex apo IF
>
> Var det kun i gamle dage Tokina var godt eller kan man stadig regne med

Jeg startede det selv samme tråd for nogen tid siden, og ja det er billigt,
men kvaliteten ved jeg ikke noget om... desværre. Og der var heller ikke
rigtig andre som kom med meninger, men der var dog et link til pbase.

Søg evt. efter indlægget...

/MAx

Fra : Kasper

Dato : 03-02-05 14:20

Jeg har faktisk et sådan objektiv til canon. Har haft det i snart 10 år og
været meget glad for det. AF er hurtig men formentlig ikke så hurtig som den
originale og helt sikkert ikke lige så lydløs.
Mvh, Kasper

Fra : max[dk]

Dato : 03-02-05 14:35

> [...]
den
> originale og helt sikkert ikke lige så lydløs.

Hvad med billede kvaliteten?

/Max

Fra : Kasper

Dato : 04-02-05 09:24

Jeg er ikke prof. men generelt ret godt tilfreds med kvaliteten! Evt kan
billeder sendes....er der noget særligt du vil se?

Mvh
Kasper

Fra : max[dk]

Dato : 04-02-05 09:52

> Jeg er ikke prof. men generelt ret godt tilfreds med kvaliteten! Evt kan
> billeder sendes....er der noget særligt du vil se?

jamen det lyder da godt

Jamen jeg vil da gerne se lidt fra korteste og længste brændevide og lidt
forskellige blænder. Jeg vil også gerne se hvor "blødt" den tegner ved
laveste blænde

På forhånd tak.

mail: maxses2005@gmail.com Fjern årstallet

/Max