Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto-album
Fra : Helle

Dato : 23-05-01 11:18

Er der nogen som ved om dette problem kan løses :

Jeg har et foto-album som er delt op i mapper eks. familie, rejser, natur
m.m.
Men når jeg så er i mine forskellige programmer og vil hente et billede ind
i det, så kan jeg ikke se om det er familie, rejser m.m., men så har
mapperne kun et nr.
Så har jeg prøvet at omdøbe disse numre til det de hedder i Albummet, men så
kan jeg ikke længere se mine billeder i Albummet.

Er der nogen som kender til dette problem ????
Og kan det løses, for så bliver jeg glad.

Hilsen Helle.

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 23-05-01 11:36

"Helle" <Helles@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan jeg ikke længere se mine billeder i Albummet.
>
> Er der nogen som kender til dette problem ????
> Og kan det løses, for så bliver jeg glad.

Det lyder som om du må ud og lede efter et nyt fotoalbum.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Helle

Dato : 23-05-01 12:19

> Det lyder som om du må ud og lede efter et nyt fotoalbum.

Det skulle da ikke være nødvendigt for det jeg har er det der fulgte med mit
camera.

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 23-05-01 13:17

> Det skulle da ikke være nødvendigt for det jeg har er det der
fulgte med mit
> camera.

Det lyder bare som om dit program vil have filerne skal have et
nummer som navn.

Fra : Helle

Dato : 23-05-01 13:47

> Det lyder bare som om dit program vil have filerne skal have et
> nummer som navn.

<< Ved du hvordan man laver det om ?????
Hilsen Helle.

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 23-05-01 13:41

Helle <Helles@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9eg2gr$r1r$1@sunsite.dk...

> Så har jeg prøvet at omdøbe disse numre til det de hedder i Albummet, men

> kan jeg ikke længere se mine billeder i Albummet.
>
> Er der nogen som kender til dette problem ????

Du kan jo starte med at fortælle hvad programmet hedder?

// Steffen

Fra : Helle

Dato : 23-05-01 13:52

> Du kan jo starte med at fortælle hvad programmet hedder?

Det er Olympus Camedia Suite.
Hilsen Helle.

Fra : Helle

Dato : 24-05-01 22:30

Er der slet ingen, som kan hjæpe med nedestående problem ??????

Fra : Lotte M

Dato : 24-05-01 22:56

"Helle" <Helles@privat.dk> skrev:

> Er der slet ingen, som kan hjæpe med nedestående problem ??????

Med mindre du fortæller hvilket billedbehandlingsprogram du bruger,
er det ikke nemt at hjælpe dig.

--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk

Fra : Helle

Dato : 24-05-01 23:16

Jamen det har jeg jo skrevet.
Alle de breve der hører her til har jeg sat ind, så prøv lige at se de andre
indlæg i Foto-album.
Hilsen Helle.

Fra : Lotte M

Dato : 24-05-01 23:42

"Helle" <Helles@privat.dk> skrev

> Alle de breve der hører her til har jeg sat ind, så prøv lige at se de andre
> indlæg i Foto-album.

Har lige været tråden igennem og jeg kan ikke se du har skrevet
programmets navn....... det kan være vores indlæg har krydset
hinanden, eller det af en eller anden grund ikke er nået frem til mig.

--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk

Fra : Helle

Dato : 25-05-01 00:10

> [...]
> programmets navn....... det kan være vores indlæg har krydset
> hinanden, eller det af en eller anden grund ikke er nået frem til mig.

Det er Olympus Camedia Suite.Og det står også lidt længere oppe.

Hilsen Helle.

Fra : U. Pedersen

Dato : 25-05-01 00:21

On Fri, 25 May 2001 01:10:00 +0200, "Helle" <Helles@privat.dk> wrote:

>Det er Olympus Camedia Suite.Og det står også lidt længere oppe.

Ja jeg prøvede at ændrer navn i et af mine billeder, (havde programmet
fra en kammerat som var her for at prale), men jeg kunne sagtens
ændrer på navn i fotoalbummet, så ?

U.P.
Lat 57° 1' 34" N - Lon 9° 59' 4" E

Fra : Helle

Dato : 25-05-01 00:48

> Ja jeg prøvede at ændrer navn i et af mine billeder, (havde programmet
> fra en kammerat som var her for at prale), men jeg kunne sagtens
> ændrer på navn i fotoalbummet, så ?

Ja, det er nemt nok at ændre navnet der inde.
Men det er jo ikke det spørgsmålet går på.
Problemet er at når du er i et andet program og så vil finde et billede fra
mit album, så er navnene numre i stedet for navne, så man ikke kan se
hvilken mappe der er hvad.
Så spørgsmålet gik på, hvordan man kan lave det om .
Hilsen Helle.

Fra : U. Pedersen

Dato : 25-05-01 00:56

On Fri, 25 May 2001 01:47:38 +0200, "Helle" <Helles@privat.dk> wrote:

> [...]
>hvilken mappe der er hvad.
>Så spørgsmålet gik på, hvordan man kan lave det om .

Øh jeg kan ikke rigtig følge dig.
Jeg gik ud på skrivebordet og trykkede på F3, uden at CAMEDIA Master
var åbnet, da fandt den hurtigt det billede jeg søgte med navn uden
nummer

U.P.
Lat 57° 1' 34" N - Lon 9° 59' 4" E

Fra : kurt k

Dato : 25-05-01 02:18

On Fri, 25 May 2001 01:47:38 +0200, Helle wrote:

> Problemet er at når du er i et andet program og så vil finde et billede fra
> mit album, så er navnene numre i stedet for navne, så man ikke kan se
> hvilken mappe der er hvad.

Det lyder da som om du kan bruge U.P.'s work-around: Søg på
navnet på det enkelte billede istedet for at prøve at gætte
mappens nummer.

> Så spørgsmålet gik på, hvordan man kan lave det om .

Hvorfor er du så sikker på at det kan laves om?

Som med de fleste andre ting, f.eks. dit kamera, så er design og
konstruktion af software ikke noget man lige ændrer på.

kurt