Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Leje af objektiver
Fra : Tommy Jensen

Dato : 31-01-05 18:34

Er der egentlig nogen steder i StorKøbenhavn hvor man kan leje
objektiver, f.eks. 300 f4L IS eller 400 f5.6L? Det kunne jo være rart
at prøve sådanne objektiver inden eventuelt køb.

MVH Tommy

Fra : fam. Ager

Dato : 31-01-05 19:22

hej

her kan man hvis man er momset,hved ikke om man kan som privat person

http://www.goeckerprof.dk/Udlejning.htm

mvh torben

Fra : rosenauer.dk

Dato : 31-01-05 19:29

"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> wrote in message
> Er der egentlig nogen steder i StorKøbenhavn hvor man kan leje
> objektiver, f.eks. 300 f4L IS eller 400 f5.6L? Det kunne jo være rart
> at prøve sådanne objektiver inden eventuelt køb.

Goecker udlejer - og ligger i KBH NV. Men hvorvidt det kun er til
professionelle eller også privatpersoner, ved jeg faktisk ikke.. men
http://www.goeckerprof.dk/udlejning.htm og www.goecker.dk kan nok give dig
en ide om priser og muligheder.

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Tommy Jensen

Dato : 31-01-05 19:50

On Mon, 31 Jan 2005 19:28:45 +0100, "rosenauer.dk"
<martinFJERNDETTE@rosenauer.dk> wrote:

> [...]
>>

>Goecker udlejer - og ligger i KBH NV. Men hvorvidt det kun er til
>professionelle eller også privatpersoner, ved jeg faktisk ikke.. men

Desværre er de objektiver jeg er interesseret i at prøve ikke listet.

MVH Tommy

Fra : rosenauer.dk

Dato : 31-01-05 20:20

Prøv at giv dem et ring, Goecker plejer at være til at snakke med :)

Fra : Alexandar [4200]

Dato : 31-01-05 22:32

Hej Tommy

Prøv evt på www.cav.dk. Jeg mener, at de også udlejer udstyr.

Mvh
Alexandar

Fra : Henrik

Dato : 01-02-05 07:08

Du køber online (hvis du har beløbet) også har du 14 dags returret
Så er det bare at lever det tilbage, efter de 14 dage.

MVH

Henrik

Fra : Tommy Jensen

Dato : 01-02-05 07:28

On Tue, 1 Feb 2005 07:08:27 +0100, "Henrik"
<brakentorpREMOVE@hotmail.com> wrote:

>Du køber online (hvis du har beløbet) også har du 14 dags returret
>Så er det bare at lever det tilbage, efter de 14 dage.

Det kunne ikke falde mig ind at anvende den metode.

MVH Tommy

Fra : ;o\)-max-

Dato : 02-02-05 07:28

"Tommy Jensen"

> Det kunne ikke falde mig ind at anvende den metode.
>

> MVH Tommy

Hehe flot svar -
Du kan låne min 300/4 LISUSM, hvis du kan vente 3 uger.. -max-

Fra : Tommy Jensen

Dato : 04-02-05 16:30

On Wed, 2 Feb 2005 11:57:39 +0530, ";o\)-max-" <max@amarzone.dk>
wrote:

>"Tommy Jensen"

>Hehe flot svar -
>Du kan låne min 300/4 LISUSM, hvis du kan vente 3 uger.. -max-

Det kunne være alletiders hvis du mener det. For som det fremgår af en
anden tråd så skal jeg til USA til april og overvejer at købe enten
det objektiv eller 400/5.6L. Årsagen til mit spørgsmål ang. leje var
for at prøve objektiverne for der igennem forhåbentlig at kunne
bestemme mig.

MVH Tommy

Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-02-05 08:31

"Tommy Jensen"
o\)-max-"

> [...]
> det objektiv eller 400/5.6L. Årsagen til mit spørgsmål ang. leje var
> for at prøve objektiverne for der igennem forhåbentlig at kunne

Jamen det finder vi da ud af, hvis du kan vente et par uger endnu..
400'ern kan jeg ikke hjælpe med, men det er måske også mere for
at se om IS er vigtigt for dig, sikker på begge objektiver tegner ok
skarpt.. -max-