Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvem ser på hvem?
Fra : J. Jørgensen

Dato : 31-01-05 13:47

Se mit skud fra Vissenbjerg på dk. binaer under samme emne.
Der er tale om Konica Minolta A2 med neddroslet blitz.
Hilsen
Jørgen

Fra : Ole Larsen

Dato : 31-01-05 14:19

J. Jørgensen wrote:
> Se mit skud fra Vissenbjerg på dk. binaer under samme emne.
> Der er tale om Konica Minolta A2 med neddroslet blitz.
> Hilsen
> Jørgen

Det er altså træls - at skulle tegne abonn. på en binær, man ellers ikke
abonn. på. Og så en fil, der ikke er resized til skærmstørrelse - og så
gad jeg ikke mere, dvs har kun set at den er alt for stor, ikke hvad der
er på.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
15.01.05: 12 nyeste fotografiske billeder på:

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 31-01-05 14:57

Ole Larsen wrote:

> [...]
> abonn. på. Og så en fil, der ikke er resized til skærmstørrelse - og så
> gad jeg ikke mere, dvs har kun set at den er alt for stor, ikke hvad der

Tja... jeg bruger news:sunsite.dk som slet ikke fører de binære
grupper, men det er min erfaring, at jeg ikke går glip af noget
væssentligt, de knipserier som bliver postet i de binære grupper er
sjældent værd at bruge tid på...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Claus Hastrup

Dato : 31-01-05 14:46

"J. Jørgensen" <jjdan@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> Se mit skud fra Vissenbjerg på dk. binaer under samme emne.
> Der er tale om Konica Minolta A2 med neddroslet blitz.
> Hilsen
> Jørgen

Gør det nemt for os :)

1) Post ikke i dk.binaer (Jeg har ingen problemer med det som sådan, men det
er altså ikke den letteste måde at få sit foto ud til folket.)

2) Krymp billedet en anelse - hvorfor dog give os det i mammutstørrelse?

Mange hilsner,
Claus

Fra : J. Jørgensen

Dato : 31-01-05 19:32

"Claus Hastrup" <claus@alterego.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er altså ikke den letteste måde at få sit foto ud til folket.)
>
> 2) Krymp billedet en anelse - hvorfor dog give os det i mammutstørrelse?

Hej Claus
Billedet blev desværre afsendt i en ikke praktisk størrelse, jeg har lige
lagt en ny under samme emne - hvis folk ikke har adgang til binære grubber -
ja så er det jo nok deres eget valg.
Hilsen
Jørgen

Fra : Pico

Dato : 31-01-05 20:08

J. Jørgensen wrote:
> "Claus Hastrup" <claus@alterego.dk> skrev i en meddelelse
KLIP
> lige lagt en ny under samme emne - hvis folk ikke har adgang til
> binære grubber - ja så er det jo nok deres eget valg.
Det var da en noget bedre størelse. Hvis du vil have folk til at se dit
billed er det en god ide, når du åbenbart foretrækker at bruge binær
gruppe, at poste et direkte link til billedet, f. eks. dit billed:
News:rVuLd.6819$Q76.4087@news.get2net.dk

Billedet vil jeg ikke sige noget om andet end at øjet er skarpt.
Pico

Fra : Peter Anskjær

Dato : 31-01-05 20:18

> [...]
> lagt en ny under samme emne - hvis folk ikke har adgang til binære
> grubber - ja så er det jo nok deres eget valg.

Langt hen af vejen er det vel dig der vil vise dit billede frem og ikke os
der efterlyser det. Så efter min mening er det meget rimeligt at gøre det så
let for os andre som muligt. I dk.binaer er der så meget junk at det kan
være ret besværligt at finde et specifikt indlæg, det er jo efterhånden ikke
et problem at finde en lille bid plads på en webserver og bruge den til at
smide billeder og lign. online.

Mvh
Peter