Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogen der kender disse bøger?
Fra : Ukendt

Dato : 30-01-05 12:07

The Digital Slr Handbook
Indbinding : Paperback
Artikel nr : 1904705367
ISBN : 1904705367
af Michael Freeman

Mastering Digital Slr Photography
Indbinding : Paperback
Artikel nr : 1592006051
ISBN : 1592006051
af Akiko Busch

Kunne være at vide om de er pengene værd, inden jeg render ud og køber?
Biblioteket har dem som sædvanlig ikke

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Claus Smith

Dato : 30-01-05 12:26

Ser da spændende ud, hvad skal du give for dem?

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-05 13:01

"Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.Xdk> wrote in message

> Ser da spændende ud, hvad skal du give for dem?
>
> Claus

Ca. 350 pr stk. Hvilket er en ganske fornuftigt pris, men der skulle stå
noget nyttigt i dem også

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : michael bs

Dato : 30-01-05 17:48

"Thomas Schreiber" <NOSPAMnews at schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Ca. 350 pr stk. Hvilket er en ganske fornuftigt pris, men der skulle stå
> noget nyttigt i dem også

Hvorfor ikke købe dem i England (online), hvor bøger er momsfritaget.
Søg evt på www.pensum.dk og klik på prissammenligning. Jeg har sparet
formuer på den måde.

mvh Michael

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-05 19:35

"michael bs" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> wrote in
message news:41fd0fca$0$217$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hvorfor ikke købe dem i England (online), hvor bøger er momsfritaget.
> Søg evt på www.pensum.dk og klik på prissammenligning. Jeg har sparet
> formuer på den måde.
>
> mvh Michael

Tak for tippet. Troed kun pensum var til "skolebøger". Kan se det koster ca.
100 mindre pr bog inkl fragt!!! Det var nok ikke så tosset endda

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-05 19:47

> Hvorfor ikke købe dem i England (online), hvor bøger er momsfritaget.
> Søg evt på www.pensum.dk og klik på prissammenligning. Jeg har sparet
> formuer på den måde.
>
> mvh Michael

Har lige bestilt dem begge
47£ for begge inkl fragt. Igen. Tak for tippet

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : michael bs

Dato : 30-01-05 20:32

> [...]

> Har lige bestilt dem begge
> 47£ for begge inkl fragt. Igen. Tak for tippet

Velbekomme.
Engelske boghandlere er momsfritaget, på nær dem der handler meget med
udlandet som f.eks Amazon. Jeg kender ikke andre, der ikke er momsfritaget.
Eneste ting man skal sikre sig, er at de er på lager (in stock). Men hvis de
ikke er, kommer de jo alligevel.. bare med lidt forsinkelse.
mvh Michael

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-05 20:55

"michael bs" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> wrote in
message news:41fd361f$0$276$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> Eneste ting man skal sikre sig, er at de er på lager (in stock). Men hvis
> de ikke er, kommer de jo alligevel.. bare med lidt forsinkelse.

Den ene bog er endnu ikke udgivet, så de kommer først i slutningen af feb.
Men pyt. Det er jo næsten halv pris, så jeg venter gerne.

Nu mangler jeg bare et kamera

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber