Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CREDCARDCOPY hos technicdirect?!?!
Fra : Ukendt

Dato : 27-01-05 13:42

Hej

Har lige bestilt et nyt kamera hos technicdirect, men nu vil de gudjødme
have et "CREDCARDCOPY". Har i oplevet det ved handel hos dem?

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Per Bau

Dato : 27-01-05 13:53

"Thomas Schreiber" <NOSPAMnews at schreiber.se> skrev i en meddelelse
> Har lige bestilt et nyt kamera hos technicdirect, men nu vil de gudjødme
> have et "CREDCARDCOPY". Har i oplevet det ved handel hos dem?

Ja det er ganske normalt for dem. Det ville du også vide hvis du har fulgt
med herinde i et stykke tid.
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : Kenneth

Dato : 27-01-05 14:44

> Har lige bestilt et nyt kamera hos technicdirect, men nu vil de gudjødme
> have et "CREDCARDCOPY". Har i oplevet det ved handel hos dem?

Bare sørg for at de sidste 4 cifre ikke kan ses. Så er det sikkert, og det
godtager de også.

--
Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-05 14:46

"Kenneth" <hondast1100_SLET_@gmail.com> wrote in message

> Bare sørg for at de sidste 4 cifre ikke kan ses. Så er det sikkert, og det
> [...]

Det bliver jo sendt som en jpeg fil. Mon nogen kan "scanne" indholdet af et
billede i en mail?

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-01-05 16:00

Thomas Schreiber wrote:
> Det bliver jo sendt som en jpeg fil. Mon nogen kan "scanne" indholdet af et
> billede i en mail?

Ja.. men jeg ville nu ikke være bange for det.

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-01-05 16:50

In article <41f8f0a0$0$160$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Thomas Schreiber wrote:
> "Kenneth" <hondast1100_SLET_@gmail.com> wrote in message

> Det bliver jo sendt som en jpeg fil. Mon nogen kan "scanne" indholdet af et
> billede i en mail?

Ja, men slap af. Det er banken der bærer risikoen ved misbrug. Jeg har
lige faxet kopi af mit VISA kort til Rusland.

I gamle dage sendte man alle kortdata pr e-mail.

Fra : Peer K

Dato : 27-01-05 21:35

Thomas Schreiber wrote:

> Har lige bestilt et nyt kamera hos technicdirect, men nu vil de gudjødme
> have et "CREDCARDCOPY". Har i oplevet det ved handel hos dem?

Yeps.. Det var jeg også igennem. Blev temmelig knotten over, at det tog
dem laaaang tid at spørge efter det - faktisk først da jeg rykkede for
hvor pokker mit kamera blev af.

Jeg scannede kørekort og Visakort og emailede til dem, så var de glade..

--
Peer K
http://klercke.dk

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 27-01-05 22:14

On Thu, 27 Jan 2005 13:42:21 +0100, Thomas Schreiber wrote:

> Hej
>
> Har lige bestilt et nyt kamera hos technicdirect, men nu vil de gudjødme
> have et "CREDCARDCOPY". Har i oplevet det ved handel hos dem?

Jeg har handlet ved dem 2 gange og ikke blevet forlangt en kopi. Den
første gang var det for ca. 1700 kr. og anden gang ca. 11.000.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard