Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilken printer til udskrivning af digital~
Fra : rondo

Dato : 24-01-05 14:56

Jeg skal til at købe en printer, som udelukkende skal bruges til at
udskrive billeder fra mit digital kamera (Canon S40). Det er primært
familiebilleder og udendørsbilleder det drejer sig om. Jeg har en maks
pris på 850,- kr. Hvilken printer vil i anbefale? Er det smartest at
købe med separate farvepatroner eller med én farvepatron?

Mvh
Ronnie

Fra : Jesper

Dato : 24-01-05 16:59

[...]

Hej.

Jeg har en Canon Pixma ip 3000, som jeg er MEGET tilfreds med. Kostede så
vidt jeg husker kr. 895.

mvh

Jesper.

Fra : Jacob

Dato : 24-01-05 17:24

"Jesper" <christop@***post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Hej.
>
> Jeg har en Canon Pixma ip 3000, som jeg er MEGET tilfreds med. Kostede så

Jeg har en canon pixma ip4000 og er ultra meget tilfreds...er virkelig
imponeret over dens udskrift.....canon har dog stadigvæk lidt med farven
vedr. menneskehud, men det kan da justeres

jacob

Fra : Simon Nielsen

Dato : 25-01-05 12:05

"rondo" <newsnospam@mail.sonofon.dk> wrote in message
[...]

Med seperate farvepatroner, hvis du ikke er vildt kritisk så er en Canon
PIXMA IP3000 en god printer, det er nok den bedste du finder til prisen.

Og den ligger til de 850 kr eller deromkring.

Mvh
Simon