Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Aurora Borealis
Fra : Ulf Pedersen

Dato : 22-01-05 10:44

Til de der har lyst, til at se lidt Nordlys

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=121714
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=121720

--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/ - min legeplads

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 22-01-05 11:02

On Sat, 22 Jan 2005 10:44:11 +0100, Ulf Pedersen
<info@digifoto-nord.dk> wrote:

>Til de der har lyst, til at se lidt Nordlys
>
>http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=121714
>http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=121720

Herligt. Vejret var for en gangs skyld med os.
Jeg fik oplevet nordlys for første gang i mit liv i går aftes. Og jeg
havde også kameraet med ude:
http://www.ejberg.dk/gallery/nordlys/

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Fra : Jacob K.

Dato : 22-01-05 11:10

> Jeg fik oplevet nordlys for første gang i mit liv i går aftes. Og jeg
> havde også kameraet med ude:
> http://www.ejberg.dk/gallery/nordlys/

Meget nice!
Men man savner noget EXIF info...

Vh. Jacob.

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 22-01-05 12:08

On Sat, 22 Jan 2005 11:09:51 +0100, "Jacob K." <jacob9001@hotmail.com>
wrote:

>Meget nice!
>Men man savner noget EXIF info...

Jeg ved det. Det er et ret simpelt (men også gratis) galleri-program
jeg har fundet. Har du (eller andre) et bedre forslag til noget
software, der let kan lave web-gallerier?

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 22-01-05 12:45

BreezeBrowser - fra www.breezesys.com, har også rigtig godt dl program.

Mvh. Bo

"Mikael Ejberg Pedersen" <mikael@ejberg.NO_SPAM_HERE.dk> skrev i en
meddelelse news:rrc4v0h4ltk03b86l5sumouepr72ohngec@news.sunsite.dk...

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 22-01-05 14:52

On Sat, 22 Jan 2005 12:08:07 +0100, Mikael Ejberg Pedersen wrote:

>Jeg ved det. Det er et ret simpelt (men også gratis) galleri-program
>jeg har fundet.

Så. Nu har jeg leget lidt mere med programmet, og med lidt copy-paste
er det vist lykkedes at få et hæderligt resultat ud af det (og lidt
større billeder).

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 22-01-05 14:29

On Sat, 22 Jan 2005 11:01:36 +0100, Mikael Ejberg Pedersen
<mikael@ejberg.NO_SPAM_HERE.dk> wrote:

Hej Mikael
>http://www.ejberg.dk/gallery/nordlys/

Fin serie

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 22-01-05 11:08

Hejsa
Flotte billeder - jeg så også Nordlyset (23:00, Them, syd for Silkeborg),
flot, flot, men da jeg nåede hjem til mit kære kamera, var det væk

Mvh. Bo

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-05 11:14

Hej Ulf.
Ja, endelig var vejret med os. Vi fik også et glimt af det fra Amager
strand. Her et enkelt billede som jeg tog:
http://www.tjelum.dk/gallery/index.php?image=DSC_3490.png&list=Nature&page=1

Det er vindmølleparken man kan se i bunden af billedet.

Mvh. Jakob

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 22-01-05 14:28

On Sat, 22 Jan 2005 11:13:49 +0100, "jbt" <write direct in group>
wrote:

Hej Jakob

>Det er vindmølleparken man kan se i bunden af billedet.

Lækkert billede