Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billigste Canon 300D Black edition med kit~
Fra : Erik W.

Dato : 19-01-05 17:42

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=30020&item=38684662
66

Det er nærmest under brugtpris, bortset fra at det ville være umuligt at
finde Black edition på det danske brugtmarked.
Jeg har købt et objektiv hos dem og det var i Danmark to dage efter.

Mvh Erik

Fra : poul madsen

Dato : 19-01-05 17:58

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> finde Black edition på det danske brugtmarked.
> Jeg har købt et objektiv hos dem og det var i Danmark to dage efter.

Har du selv prøvet at klikke på linket ?

Poul

Fra : Kim Schulz

Dato : 19-01-05 18:04

On Wed, 19 Jan 2005 17:57:40 +0100
"poul madsen" <poulhmtagvæk@tagvækmail.dk> wrote:

> "Erik W." <erik.w@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> >
> http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=30020&item=38684662

> Har du selv prøvet at klikke på linket ?

det virker da fint?? har du evt. en news klient som ikke kan håndtere
linjeskift, så bemærk at der nok vil stå et par tal under linket og
disse skal kopieres ind efter adressen.

--
Kim Schulz | Linux - Your Choice! Your Opinion! Your life!
Geek by nature |

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 19-01-05 18:08

www.tinyurl.com er din ven Erik

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Erik W.

Dato : 19-01-05 19:03

"Thomas Schreiber" skrev i

> www.tinyurl.com er din ven Erik

Det er der delte meninger om. Nogen her i gruppen kan ikke lide at klikke
et link som de ikke kan se hvad er. Jeg bruger som regel www.kortlink.dk
fordi den tjeneste tilbyder at vise domænenavnet i linket. ligesom her
http://kortlink.dk/ebay/hsr.

Mvh Erik

Fra : Hans Kruse

Dato : 19-01-05 19:28

> Det er nærmest under brugtpris, bortset fra at det ville være umuligt at
> finde Black edition på det danske brugtmarked.
> Jeg har købt et objektiv hos dem og det var i Danmark to dage efter.

Jamen, det er jo fra Hong Kong, så læg lige told og moms (ca. 30%) til
prisen.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Bjørn W.

Dato : 19-01-05 21:43

On Wed, 19 Jan 2005 19:27:31 +0100, "Hans Kruse"
<hans.kruse@mail.tele.dk> wrote:

>Jamen, det er jo fra Hong Kong, så læg lige told og moms (ca. 30%) til
>prisen.

Ja, det ender hurtigt på 7.000 inden du har det i hænderne.

Hilsen Bjørn

Fra : Mikkel U.

Dato : 19-01-05 22:15

Bjørn W. wrote:

> Ja, det ender hurtigt på 7.000 inden du har det i hænderne.
>
> Hilsen Bjørn

Fra Photografica.dk : CANON EOS 300D BLACK + EFS 18-55 USM + BGE1 + 1GB
Pris : 7995

/mikkel

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : Hans Kruse

Dato : 19-01-05 23:49

> Fra Photografica.dk : CANON EOS 300D BLACK + EFS 18-55 USM + BGE1 + 1GB
> Pris : 7995

Når jeg slår op her
http://www.photografica.dk/news/default.asp?mode=display&category=25&id=282,
så står der altså 8995kr. incl. moms!
hvad der jo er en god pris, da den i Tyskland hos www.technikdirekt.de
koster 9076kr. excl. forsendelse.
Hvorfor man så køber en sort 300D og ikke en 20D, der koster ca. 1750kr.
mere må jo gå over min forstand. Der er jo en verden til forskel.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Rene Krogh

Dato : 20-01-05 00:16

Fra : Hans Kruse

Dato : 20-01-05 00:35

> [...]
> 300D body, der vel kan fåes til omkring 6500 idag, og den sorte for 6800
> incl kit objektiv.Så er det en merpris på 5000 kr, eller ca 75%.

Jo lidt, jeg tog faktisk priserne fra technikdirekt og her koster 300D sort
med 18-55mm 1199 euro, hvor en 20D med samme objektiv koster 1430euro, altså
en forskel på 231 euro eller 1748kr. Men det er rigtigt at Photograficas
tilbud giver lidt ekstra og er et bedre tilbud og forøger forskellen lidt.

> [...]
gerne
> vil have at min kone tager kameraet med en gang i mellem.

Se her http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/20d.html, de er ikke
meget forskel i størrelse.

Stadig må jeg sige de to kameraer er som nat og dag, jeg har haft en 300D i
en kort periode, da min 10D brød sammen under en rejse.
Men ok, held og lykke med din 300D.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Rene Krogh

Dato : 20-01-05 00:49

> Se her http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/20d.html, de er ikke
> meget forskel i størrelse.

Du har ret, forskellen er ikke stor. Det har været 10D jeg sammenlignede
med, og her ser storebroderen noget kraftigere ud:
http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/300d_views.html

> Stadig må jeg sige de to kameraer er som nat og dag, jeg har haft en 300D
> en kort periode, da min 10D brød sammen under en rejse.
> Men ok, held og lykke med din 300D.

Mit er en opgradering fra et gammelt olympus 2040z, så for mig er det en
helt ny verden der åbner sig. Men jeg kan godt forestille mig dit handicap
ved nedgradiringen.

mvh
René

Fra : Erik W.

Dato : 19-01-05 22:21

"Hans Kruse" skrev i news:41eea693$0$48329$14726298@news.sunsite.dk...

> Jamen, det er jo fra Hong Kong, så læg lige told og moms (ca. 30%) til
> prisen.

Det er ikke sikkert. Han siger jo i annoncen at købet er garanteret fri for
Britisk VAT - man kan jo maile ham og høre om han kan garantere det samme i
DK.

Mvh Erik