Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon A95 + tele
Fra : EH-Fniller

Dato : 19-01-05 11:38

Howdy all.
Er der nogen der har prøvet A95 med telekonveter sæt?
Går kvaliteten fløjten eller prisen på de ca kr1.000,-
det værd?

EH

Fra : Per O.

Dato : 19-01-05 12:16

"EH-Fniller" <en_skod@email.com> skrev i en meddelelse
> Howdy all.
> Er der nogen der har prøvet A95 med telekonveter sæt?
> Går kvaliteten fløjten eller prisen på de ca kr1.000,-
> det værd?

Jeg har en A80 med original Canon tele, og det er kvalitetsmæssigt ok.

Per O.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-01-05 12:28

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote in message
> "EH-Fniller" <en_skod@email.com> skrev i en meddelelse
>
> Jeg har en A80 med original Canon tele, og det er kvalitetsmæssigt ok.

Er det de samme som man kan købe til A75 :

http://www.camerafilters.com/pages/conversion.aspx

http://www.camerafilters.com/pages/adaptertubesa60a70.aspx

Hvor har I købt jeres ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : EH-Fniller

Dato : 19-01-05 12:45

Christian B. Andresen wrote:
> "Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote in message

> Er det de samme som man kan købe til A75 :

> [...]

Jeg har tænkt på at købe hos itbutikken.

Men det bliver ikke lige nu, men lidt senere.
Hvis kvaliteten ikke var ok kunne man lige så godt
ha' brugt pengene på noget andet.

mvh EH

Fra : Per O.

Dato : 20-01-05 00:54

KLIP

> Jeg har tænkt på at købe hos itbutikken.

Min hedder TC-DC52 og forstørrer 2,4x i stedet for 1,75x, men ellers er det
den samme.

Vær opmærksom på, at den kun fungerer hvis du kører med fuld optisk zoom.
Hvis du ikke gør det, vil du kun få et lille rundt hul i midten af billedet,
hvor lyset fra det ekstra objektiv kommer ind. Om det er prisen værd ved jeg
ikke. Jeg fik det med i prisen på mit A80, da jeg købte det brugt. Jeg ville
nok ikke give 1000kr ekstra for det, men det var jo ikke det spørgsmålet gik
på.

Per O.

Fra : EH-Fniller

Dato : 20-01-05 10:27

Per O. wrote:
> [...]
> nok ikke give 1000kr ekstra for det, men det var jo ikke det spørgsmålet gik

Okay.
Det godt at få det ind i overvejelserne
Den er altså ikke perfekt fra ca 70mm til 200mm zoom.

Takker for info.

EH

Fra : Per O.

Dato : 20-01-05 11:18

> Okay.
> Det godt at få det ind i overvejelserne
> Den er altså ikke perfekt fra ca 70mm til 200mm zoom.

Der er ikke tale om at den ikke er perfekt. Den duer simpelthen ikke hvis du
ikke kører med fuld tele.

Per O.