Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af dslr i London
Fra : Anders Østergaard

Dato : 16-01-05 22:19

Hej

Er der nogen som kan give gode råd ved køb af kamera i London. Evt. adresser
på forretninger i London og links så man kan orientere sig på forhånd.

Er der overhovedet noget at spare på kamera eller udstyr? Er der noget man
skal passe på?

Alle gode råd modtages med tak

Mvh

Anders

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-01-05 22:35

In article <41eada4e$0$285$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Anders Østergaard wrote:
> [...]
> på forretninger i London og links så man kan orientere sig på forhånd.
>
> Er der overhovedet noget at spare på kamera eller udstyr? Er der noget man

Du sparer momsforskellen. Men englændere køber også
ved pixmania eller technikdirekt.

Fra : none

Dato : 17-01-05 19:00

Jeg har lige for sjov chekket nogle af de objecktiver som staar paa min
oenskeliste hos technikdireckt, og der skal lige siges at det er ikke
fordi de er specielt billige.

En Nikkor 70-200 2.8 VR ~ EUR 2157,- den koster 1525.- hos
www.kamera-express.nl. Og det er ikke det eneste.....

Mvh./Casper

Fra : Kurt Sorensen

Dato : 16-01-05 22:51

On Sun, 16 Jan 2005 22:19:17 +0100, "Anders Østergaard"
<andersoe@mail.dk> wrote:

> [...]
>på forretninger i London og links så man kan orientere sig på forhånd.
>
>Er der overhovedet noget at spare på kamera eller udstyr? Er der noget man

Hej Anders

Jeg var derovre og holde nytår og var i samme forbindelse også ude og
kigge på foto-udstyr.

New Oxford street, er stedet min anbefaling lyder på. Her ligger
JACOBS -photo, video & digital og JESSOPS lige over for hinanden.
Udvalget hos begge er slående i forhold til dansk standard.
Selv købte jeg mig et cokin-filter system med en 5 filtre, en
lys/-flashmåler, omnibounce og rygsæk.

Priser er omtrent de samme som herhjemme, men udvalget er bare meget
meget størrere.

Du finder dertil ved at hoppe på tuben og ta´ Northern Line til
Tottenham court road.
Btw jeg så forresten JESSOP´s havde et Canon 300D black edition med
battery grip. Total i orden !!!

Hvis du bor i Århus har jeg et katalog fra Jessops, hvis du er
interesseret

venlig hilsen

Kurt Sørensen

Fra : Simon Nielsen

Dato : 16-01-05 23:01

"Anders Østergaard" <andersoe@mail.dk> wrote in message
> [...]
> på forretninger i London og links så man kan orientere sig på forhånd.
>
> Er der overhovedet noget at spare på kamera eller udstyr? Er der noget man

Det er ikke billigere i England end det er i Tyskland. Som Pvol skriver
handler englænderne også med Pixmania og technikdirekt, så det skal du ikke
kigge for meget efter derovre. Hvis du nu skulle til USA så er der noget at
hente.

Mvh
Simon

Fra : Anders Østergaard

Dato : 17-01-05 23:25

Hej
Tak for de gode, hurtige og relevante svar.

Mvh

Anders