Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D70 og Kingston Elite Pro CF kort
Fra : Claus Smith

Dato : 16-01-05 17:44

Er der nogen som har erfaringer med disse CF kort i forbindelse med Nikon
D70?

Vil opgradere fra mine nuværende 2 Sandisk standard 512 mb kort til 1 Gb
Kingston Elite Pro CF kort.

Claus Smith

Fra : Michael Brøsch

Dato : 16-01-05 18:01

"Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.Xdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> D70?
>
> Vil opgradere fra mine nuværende 2 Sandisk standard 512 mb kort til 1 Gb

Bruger 2 stk med mit D100, no problems, så mon ikke de også duer med
D70'eren ?

Brøsch

Fra : Kenneth K

Dato : 16-01-05 18:15

On Sun, 16 Jan 2005 18:00:41 +0100, Michael Brøsch <michael@brosch.dk>
wrote:

> Bruger 2 stk med mit D100, no problems, så mon ikke de også duer med
> D70'eren ?

Det gør de da, uden problemer. Bruger et 1GB Kingston Elite Pro sammen med
D70.

vh,
Kenneth

--
http://photoblog.pinx.dk/ - a picture a day

Fra : Anders Lund

Dato : 16-01-05 18:33

"Kenneth K" <fake@it.com> skrev i en meddelelse
newsskpgvyrjxk021p@news2.tele.dk...
> On Sun, 16 Jan 2005 18:00:41 +0100, Michael Brøsch <michael@brosch.dk>
> Bruger et 1GB Kingston Elite Pro sammen med
> D70.

også her. Glimrende løsning.
Mvh
Anders Lund

Fra : Christer Holte

Dato : 16-01-05 19:09

> [...]
newsskpgvyrjxk021p@news2.tele.dk...

> Det gør de da, uden problemer. Bruger et 1GB Kingston Elite Pro sammen med

Det samme her, uden problmer !

Fra : nyrup

Dato : 16-01-05 20:08

Og jeg bruger et "almindeligt, langsomt, billigt" og har ingen problemer
haft - heller ikke med hastigheden!

Fra : Per Bau

Dato : 16-01-05 20:19

"Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.Xdk> skrev i en meddelelse
> Vil opgradere fra mine nuværende 2 Sandisk standard 512 mb kort til 1 Gb
> Kingston Elite Pro CF kort.

Hvorfor Claus? Hvad vil du opnå med det?
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : Hans Kruse

Dato : 16-01-05 20:27

"Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.Xdk> wrote in message
> Er der nogen som har erfaringer med disse CF kort i forbindelse med Nikon
> D70?

Jamen selvfølgelig virker dette kort i din D70. Se her hvilke hastigheder
forskellige kort har i D70.
http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007-6816, så kan man jo
selv afgøre, hvor mange penge man vil kaste efter dem

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Preben Holm

Dato : 17-01-05 19:06

> [...]
> http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=6007-6816, så kan man jo
> selv afgøre, hvor mange penge man vil kaste efter dem

Sandisk'erne Ultra II og Extreme er jo ikke meget hurtigere og
Kingston'erne er væsentligt billigere.
Kingston Elite Pro er for mig at se det bedste til prisen. Det er jo
ikke dyrt ca. 550 kr. for 1GB kort... Har selv et 512 MB kort og det
virker upåklageligt!

Mvh / Preben Holm